Toon posts:

Behuizing, welke?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik wou eens een nieuwe pc aanschaffen, maar dan niet zomaar een pc maar dan een echte vette game pc!! maar nu wou ik eens vragen wie misschien een paar site's in NL weet waar je kun zien en kopen (Freezingharware.nl ken ik al).

Vriendelijke groeten,
Oege

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 15:57
Oege heb je al een idee welk merk kast je wil? Dan kan je anders in de pricewatch eens kijken wat voor types er zijn van dat merk en naar de desbetrffende winkel gaan op internet om eens te kijken.

Daarna, mocht je er eentje vinden welke je leuk vind, kan je een review opvragen op google of zo. Kan je kijken of anderen hem ook zo leuk vinden. :)

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

Verwijderd

Topicstarter
ok zal ik eens proberen, maar waar is die pricewatch dan?

gr oege

Verwijderd

LOL

www.tweakers.net en dan links op die site kijken (deze forum is een subforum van tweakers.net zie je aan de url... )

Verwijderd

Topicstarter
wat is ook me weer een ander woord voor een style systeemkast? daar zijn ander woorden voor maar weet niet meer welke :( (kan ik wat gemakkelijker zoeken etc..)

Verwijderd

Pricewatch: behuizingen

Behuizingsvragen horen in Overige Hardware, maar aangezien je nog niet eens een kijkje bij shops en de pricewatch hebt genomen heeft het weinig nut om dit topic te verplaatsen, slotje dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.