Ik snap nog niet waarom hij op slot is ?
Ik heb zelf de hele kast bewerkt
Mijn eerste casemod.
Ik heb zelf de hele kast bewerkt
Mijn eerste casemod.
[ Voor 27% gewijzigd door -Thunder- op 17-10-2004 02:31 ]
Blij Met Wilco
[ Voor 27% gewijzigd door -Thunder- op 17-10-2004 02:31 ]
Blij Met Wilco
Blij Met Wilco
Verwijderd
Das al éénEen topic openen om iets te laten zien
Hiervoor gelden specifieke eisen:
Allereerst de topictitel. Zorg voor een duidelijke topictitel. Dit heeft niet alleen het voordeel dat meteen duidelijk is waar het over gaat, maar je topic kan later ook makkelijk worden terug gevonden. Een titel als "Mijn 1e casemod" kun je beter vervangen door bijv. "[CM] AcouSE's freestyling router-mod" of iets dergelijks l33ts . Let hierbij ook op de [CM]-tag om aan te geven dat het om een casemod gaat.
Plaats een interessant verhaaltje over hoe je te werk bent gegaan e.d. tezamen met een aantal mooie plaatjes (resize ze even tot een redelijk formaat of nog beter, maak thumbnails: [url="url groot plaatje"][img]url klein plaatje[/img][/url]). Doe jezelf en anderen een plezier en zorg dat de plaatjes op een snelle server geupload zijn, niet bijvoorbeeld via je eigen ADSL/kabel-verbinding maar via de webspace van je provider. Gratis hosters zoals Geocities en Tripod zijn ook niet geschikt, omdat ze het niet toelaten om plaatjes remote te linken, en de eerste een redelijk strakke limiet heeft qua dataverkeer. Als je geen ruimte van je provider hebt is virtual-life.net een goed alternatief.
Alleen een link is niet toegestaan, daarentegen vinden we het prima als je 3 ipv 15 plaatjes plaatst en voor de rest verwijst naar je homepage. Tip: neem eerst eens een kijkje hoe andere mods gepresenteerd worden
En dat is dan tweeKleinere mods, zoals het maken van een baybus, het rounden van kabels, plaatsen van een window e.d. horen thuis in Het "Post hier je kleine mods" topic.
[ Voor 24% gewijzigd door -Thunder- op 17-10-2004 02:40 ]
Blij Met Wilco
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq