Toon posts:

Barebone

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat dit hier thuis hoort. Maar als ik een barebone koop welke onderdelen kom ik dan nog te kort om er een volwaardige pc van te maken.

Wat ik kan bedenken is:

CPU
Memory
CD/DVD Drive
Harde Schijf

Klopt het dat in de meeste gevallen Audio en Video onboard zitten?

• _Ernst_
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-08 22:07

_Ernst_

Mark It Zero!

Video en audio zitten meestal onboard, alleen als je wil gamen of wat betere grafische prestaties zal er ook nog een videokaart bij moeten. Agp, of pci indien er geen agp slot in zit.

Verder klopt je lijstje wel, een barebone word standaart gelevert met behuizing, mobo en voeding.

Last.fm

• jiroenu
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

jiroenu

Jiroenu

Jep klopt helemaal

niks meer aan doen

Website

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Kijk eens in de FAQ van dit subforum voor wat basics ;) Het gedeelte onder 'Algemeen' is in jouw geval interessant. En wat betreft jouw vraag of het dan wel of niet onboard zijn van bepaald stuff: we houden jou echt niet tegen om gewoon even de specs van het mobo op de website van de mobofabrikant te nagaan. Eenvoudiger kan niet :Y)

GoT is een forum voor de gevorderde computergebruiker dat minimaal over basiskennis, inzet, logica en researchcapaciteiten beschikt. Dat mis ik hier bij jou. Ik zou zeggen, klik terug naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en neem deze alsnog rustig en aandachtig in z'n geheel door, incluis de onderliggende linkjes. Dit is namelijk niet de manier om een topic op GoT te starten: waardeloze topictitel en een evenzo waardeloze topicstart. We kunnen op geen enkele manier uit jouw topicstart afleiden of je überhaupt ook maar iets hebt uitgezocht, uitgevonden danwel uitgesloten met betrekking tot de vraagstuk.

De Registratievoorwaarden dus. Nog veel plezier en succes verder enzo.

Dit topic is gesloten.