Inactief account verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• Rex
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-02 14:48

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Hoi,

Ik zal gelijk to the point komen:

Ik heb het volgende probleem: Ik wil graag mijn emailadres wijzigen, zodat all het meukmail daarnaartoe opgestuurd wordt, maar dit emailadres is zogenaamd al in gebruik. Het gaat hierbij om het adres: -verwijderd om privacy redenen-.

Waarschijnlijk heb ik al jaren geleden mezelf geregistreerd met dit adres (en sindsdien nooit meer die account gebruikt). Ik zou graag willen vragen of het mogelijk is om die account te verwijderen. (Zodat ik die email weer kan gebruiken.)
Ik weet niet meer mijn username, maar wel mijn password. =P Ik weet niet of het helpt maar ik dacht ik zeg het er even bij.
(BTW: De username zal waarschijnlijk iets met Rex of Wolf zijn...... Deze namen zijn altijd al mijn nicknames geweest)

Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt.

Rex

PS: ik heb me net 1 min. geleden geregistreerd op GoT met email -verwijderd om privacy redenen-, dit bewijst denk ik wel dat ik de eigenaar ben van -verwijderd om privacy redenen- (anders had ik nooit dit account kunnen valideren...)

[ Voor 5% gewijzigd door Rex op 17-09-2008 00:48 ]

Rex

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Dan ben jij dit op de frontpage: Renox :) .

Ik vraag me echter af of jij het nu hebt over je GoT-account of over je FP-account. Kun je daar meer licht over laten schijnen?

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Oh cool :)

Het gaat om het FP account of T.net account of hoe je het ook wilt noemen.... Ik kom eigenlijk nooit op GoT. Ben hier alleen om ff me T.net account te regelen. :) Dus Renox mag verwijderd worden, als het kan natuurlijk (aub).... :)

en btw..... wow wat heb jij snel gereageerd!!!!! _/-\o_

[ Voor 28% gewijzigd door Rex op 16-10-2004 23:41 ]

Rex

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22-02 04:46

Steve

Krokodil \o/

Account Renox geblokkeerd, mailadres weggehaald, en het in de startpost genoemde adres bij ReFlexWolf ingesteld :).

• Rex

Rex

Wolven zijn mooie dieren

Topicstarter
Wow, FP admins: You are fast and great!!! =))))))))

Heel erg bedankt! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Rex