Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Networked MP3 DVD Hi-Fi Devices, ze zwerven wat rond.....

Pagina: 1
Acties:

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Ik vraag me nou al een tijdje af, en gezien het feit dat ze overal staan, ik niet alleen, waar de sterk in opkomst zijnde "Connected MultiMedia Devices" horen?

Hi-Fi & Video Apparatuur? Ja natuurlijk, dat is het per slot van rekening.
Hier staan ze dan ook keurig, zoals de KISS serie:
pricewatch: KiSS DP-508
= Connected DVD & Divx Streamer

Of toch Liever MP3 & DVD Audio/Video?
Dat is het per slot van rekening óók, zoals de Lite-On LVD2001:
pricewatch: Lite-On LVD2001
= Connected DVD & Divx Streamer

Of tja, Overigen als je geen keuze kunt maken
pricewatch: Marmitek GigaVideo 70
(Toegegeven, andere implementatie)
= DVD & Divx Streamer

Het probleem is dus een beetje dat je zo totaal het overzicht kwijt raakt, terwijl er toch behoorlijke prijsverschillen zijn, wat je misschien juist wel doet beslissen die andere te nemen. Uiteindelijk hebben al deze devices als doel Media van je PC naar je Home Cinema te brengen.

Nou wil ik natuurlijk niet meteen gaan schreeuwen "Nieuwe Categorie" maar misschien juist "Specifiekere Categorie" want volgens mij was MP3 & DVD Audio/Video bedoelt voor portable devices? Misschien kan dit dan aangegeven worden?
Of, als het niet bedoelt was als portable media, kan er misschien Hi-Fi & Video aangegeven worden dat het om "Pure" hi-fi gaat?
Of stiekem toch een apart (sub)categorietje "Streaming Media & Multiformat Players" oid, aangezien op het moment bijna alle grote (en kleine) bedrijven met dergelijke apparaten komen (Pioneer/D-Link/Pinnacle/Gateway/Linksys/etc/etc)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Longbeard
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-11 21:44

Longbeard

Back in Black, hobby beëindigd

De Lite-On LVD2001 naar Hi-Fi & Video Apparatuur verplaatst, daar hoort hij ook te staan. :)

Voor het overige, wij zijn druk bezig met het opschonen van de Pricewatch. Wanneer één van deze categorieën door ons word opgepakt, valt nu nog niet te voorspellen, degene die de desbetreffende categorie zal opruimen zal dan ook kijken naar de indeling van de categorie.

• zion
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

zion

I GoT my I on U

Topicstarter
(overleden)
Ok, duidelijk.
Overigens staat zijn broertje er ook nog (de LVW-5001), maar daar heb ik een Product-Report voor gedaan, dus die zal ook wel terecht komen.

Ik merkte inderdaad al wel dat ze ondertussen steeds meer richting HiFi aan het verhuizen zijn, dus das mooi :)

10-08-1999 - 10-08-2022, 23 jaar zion @ Tweakers.net
systeem

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-11 21:39
Zo te zien is die ook al gemoved :)