Ik heb enkele weken geleden de Targa 811A bij de LIDL aangeschaft. Beviel prima, maar nu is een scharnier al begonnen met scheuren. Maar dit is nog niet het ergste: het beeld begint geregeld te trillen (net ofdat er straling in de buurt is of zo) en vervolgens komen er allemaal gekleurde verticale strepen op het scherm (lijkt wel of dat ie crashed) en dan start de laptop opnieuw op. ik hoorde van een vriend dat soortgelijke problemen voorkwamen bij de toshiba's van de technische universiteit eindhoven 2 jaar geleden. Dit is echt een vaag probleem, ik heb em niet laten vallen of nix en nu is na 3 weken mijn mooie laptopje waar ik zo lang voor gespaard heb al weer raar aan het doen, moet je je voorstellen dit gebeurt echt vaak. Dan zit je gewoon te internetten of te typen en dan start je pc opnieuw op. Is dit nou een hardware of een software probleem?
Any comments?
PS ik heb geprobeerd overigens de omega video drivers van ATI erop te zetten maar dit baat niet...
Any comments?
PS ik heb geprobeerd overigens de omega video drivers van ATI erop te zetten maar dit baat niet...