Ik ben op zoek naar een oplossing om te kunnen inbellen op een Windows 2000 Professional PC. Tot op heden gebruik ik hier PC Anywhere voor maar ik wil hier vanaf. Is hier standaard reeds iets voor aanwezig in W2K? De bedoeling is om met VNC dan het scherm van die PC te kunnen volgen en lokale bestanden te kopiëren naar mijn PC. Iemand 'n pointer in de goeie richting?
Je hebt het eerst over inbellen op een win2k pro pc en dan heb je het over vnc.
Voor ras kun je beter een win2k server gebruiken aangezien die het beter ondersteund qua rechten uit de AD.
Maar via vnc kan je geen bestanden van de pc die je overneemt naar jou pc kopieren.
Ook al eens gekeken naar dameware?
Voor ras kun je beter een win2k server gebruiken aangezien die het beter ondersteund qua rechten uit de AD.
Maar via vnc kan je geen bestanden van de pc die je overneemt naar jou pc kopieren.
If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.
Via VNC kan je toch bestandsoverdracht doen? Ik gebruik hiervoor Ultra@VNC -> zie ook op -> kijk eens naar ultravncjurma schreef op 16 oktober 2004 @ 22:15:
Je hebt het eerst over inbellen op een win2k pro pc en dan heb je het over vnc.
Wat ik nodig heb is een simpel iets dat mezelf toelaat in te bellen op een W2K machine. Het is voor heel sporadisch gebruik bij problemen bij mijn klanten. Er staat telkens maar één PC van mij bij die klant ( het zijn PC's met een SCADA applicatie).
Ik weet dat alles met W2K server dit geen probleem is maar ik had graag geweten of het met W2K professional ook mogelijk is?
Verwijderd
Gewoon via de new connection wizzard? "Make a New Connection" -> "Accept incoming connections".
Dat zocht ik dus maar dan wel op de verkeerde plaatsen ! ThxVerwijderd schreef op 17 oktober 2004 @ 11:23:
Gewoon via de new connection wizzard? "Make a New Connection" -> "Accept incoming connections".