Toon posts:

Probleem met Z680 boxen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo,
Ik heb reeds enkele malen een vreemd probleem gehad met mijn logitech z680 boxset: als stroom uitvalt (bv als één of andere zekering hier springt thuis) terwijl de boxen aanstaan, geven ze een tijdlang geen enkel teken van leven meer . Na enkele dagen zijn ze vreemdgenoeg weer volledig ok.

Ik heb geen idee wat de oorzaak hiervan zou kunnen zijn. Heeft iemand al eens iets soortgelijks gehad?

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Ik gok op iets van ontladen of geladen condensatoren ofzo. Dat die even de tijd nodig hebben. :? Erg vreemd iets iig.

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Is er niet een manier om wat sneller te ontladen dan? Een paar keer aan en uitzetten zonder de stekker in het stopcontact misschien?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al enkele keren geprobeerd 'm aan en uit te doen. Ik heb nu trouwens juist weer hetzelfde probleem, zonder dat er een stroomstoring ofzo was. Ik was muziek aan het belusiteren, en ik wil 'm ff uitzetten omdat iemand wat vroeg aan me (gewoon met het knopje op het control center) en nu is het weer hetzelfde liedje.

:'(

Verwijderd

heb je geen garantie meer? gewoon gaan ruilen die hap..

• Res-q
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-07 15:52

Res-q

Redder in nood?

Logitech heeft ook niet de naam heel moeilijk te doen, dus wat let je om even contact op te nemen?

EU_customer_service@Logitech.com

Benelux (B, LUX, NL)
Logitech Benelux
Maanlander 14C
NL-3824 MP Amersfoort
+31 (0)33-451 17 77 Trade Sales Enquires
+31 (0)10-243 88 97 Product Information
+31 (0)10-243 88 98 Technical Help

en zo is het voorspeld!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, bedankt

Verwijderd

Laat nog even weten wat ze er van zeggen.. suc6

Verwijderd

nog een tip als je belt, zorg dat je veel tijd hebt, je krijft anders zo een mooi wachtmuziekje waar je heel rustig van wordt :r. Ik weet niet of ze in nederland aan de deur komen omruilen of ophalen. In België moet het gewoon binnen op de plaats waar je de set gekocht hebt.
Pagina: 1