[Online Game] After-Death.net

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 19:07
Afbeeldingslocatie: http://www.after-death.net/templates/styles/ng/img/logo.gif

Wattus?
After-Death.net is een vrij nieuwe browserbased game waar je mensen vanuit de hele wereld hetzelfde doel probeert te bereiken.

Macht over de stad, het liefst alle steden.

Sla je slag door parkeermeters te legen, auto's stelen, drugs dealen en vele andere opties.

Na verloop van tijd groeit je nieuwsgierigheid naar het hebben van een crew, en als je genoeg getrained hebt is het raak, een eigen crew, zoeken naar leden, die genoeg geld verdienen om jouw crew draaiende te houden.

Het meeste ervaar je zelf als je het eenmaal speelt, als je twijfelt is het zo gebeurd met je, en zal je van vooraf aan moeten beginnen.

Hellup!?!!?!
Wat kost het?
- Helemaal NIETS, uiteraard zijn donaties welkom, maar je bent nergens toe verplicht.

Ik zit vast, ik kan alleen dit of dat doen! (etc)
- Lees de gebruikers handleiding, die zal je de meeste informatie verschaffen.

Niet dus, en nu? spammen!
- Nee dus, er zijn verschillende gebruikers aangesteld om jou te helpen met je vragen, je kan deze mensen bereiken door ingame een berichtje te verzenden.

Cheaten ed?
- Dit staat allemaal uitgelegd in de gebruikershandleiding, en het is wat je verwacht :P

Nog meer?
- Veel plezier!
Info
Officiele Website:
- http://www.after-death.net/

Officiele DNS Mirrors: (wanneer je provider eens tegenstribbelt):
- http://www.after-death.org/
- http://www.after-death.info/
Doel
Discussie(s):
- Niet met je crew leader eens, heb je een slechte, gebanned etc, vertel het hier, deel het!

Bevindingen:
- Hej, dat kan beter, meld het en deel het, zodat we met zijn allen een vooruitgang kunnen maken en het spel nog leuker kunnen maken!
Screenshots!
Afbeeldingslocatie: http://www.after-death.net/templates/images/4.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.after-death.net/templates/images/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.after-death.net/templates/images/3.jpgAfbeeldingslocatie: http://www.after-death.net/templates/images/2.jpg

offtopic:
Kan tekst kleur niet wijzigen?
Kleur combi nog niet goed

[ Voor 215% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2005 13:22 . Reden: Mocht je een goede reden hebben om deze startpost weg te editten, stuur me dan even een mailtje. ]

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
* KICK *

En update:
- After-Death Next Generation / Gamma versie begonnen (20 Oktober)
- Nieuwe layout
- Wat edits hier en daar

Genoeg te doen dus :)

My flight statistics: (449.638km in 124 flights) Next trips: Estonia, Latvia, Lithuania

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Ah ja :D

Das dat *beta clone* van darkfuture. Admins zaten daar nog over te zeuren op DF laatst, ze riepen iedereen op om het niet te spelen 8)7

Succes met je game! Maar ik zie er van af om er mee te beginnen.

Die spellen zijn iets 'te' verslavend })

[ Voor 42% gewijzigd door Keesr op 20-10-2004 11:34 ]

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jezus, het is echt precies hetzelfde als DF idd. Dat heb ik lang geleden opgegeven, dus daar ga ik niet meer aan beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-06 09:27

Roland

Schnitt!

Nee helaas, het kan mij ook niet meer boeien. Een behoorlijk lange tijd Mobstar gespeeld, maar de games zijn zo een beetje allemaal het zelfde.

...Make every cut count, even if it is one frame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha...'de gejatte source zonder dat de admins van DF er vanaf wisten'-game...
sorry maar ik denk niet dat veel mensen dit gaan spelen omdat het inderdaad hetzelfde is als DF...alleen DF heeft meer en is leuker :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silentuz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-03 12:37

Silentuz

-_-

lol, AD was vroeger nog beetje humor, omdat het echt een pure betakloon was, en beta was echt beste versie ooit, maar nu is het te saai geworden, beta-ripoff meets omerta, alle zwakke features van omerta (tijd tot volgende rank enz) gejat, en die bij df beta gezet, ik houd het nog bij df (net opnieuw begonnen, me oude crew uit v1.0 begon weer ^^)

edit: kansloos dus

[ Voor 4% gewijzigd door Silentuz op 20-10-2004 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
Verwijderd schreef op 20 oktober 2004 @ 20:33:
haha...'de gejatte source zonder dat de admins van DF er vanaf wisten'-game...
sorry maar ik denk niet dat veel mensen dit gaan spelen omdat het inderdaad hetzelfde is als DF...alleen DF heeft meer en is leuker :Y)
offtopic:
Laten we het maar niet over jouw spam praktijken hebben :)
Tevens is php source jatten nog steeds moeilijk zonder toegang, dat weten ze daar ook best.

Edit: Wijst op kopje overig.

[ Voor 18% gewijzigd door Tys op 21-10-2004 09:26 . Reden: moest even. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmielC
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-09 12:15
Ik vind het een vet spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En sinds afgelopen zaterdag is de site van de aardbodem verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Hmz vind het wel zonde dat er gesproken wordt over gejat dit en cloon dat. Gelukkig bezit niemand het alleen recht om een bepaald ding of idee uit te werken. Alle grote game maatschappijen maken toch ook meestal dezelfde genres met exact dezelfde concepten. Het zou lekker zijn als een persoon een keer iets maakt en vervolgens mag datzelfde nooit meer door iemand anders gedaan worden.

Dit wilde ik toch ff kwijt. Ik kom dat soort reacties heel veel tegen :(

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keesr
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-08-2017
Je weet dus blijkbaar niet hoe het zit..

Zij hebben de broncode van DarkFuture beta 'gestolen' ge'edit en daarna gebruikt om hun eigen game te maken :) Dit is iets anders dan een concept van een spel spelen, dit is like. HET spel stelen })

Death is nothing; but to live defeated and without glory is to die every day - Emperor Napoleon I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd..gewoon zelf geen skills of enig inbreng aan de game dus maar copyen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tys
Keesr schreef op 26 oktober 2004 @ 18:54:
Je weet dus blijkbaar niet hoe het zit..

Zij hebben de broncode van DarkFuture beta 'gestolen' ge'edit en daarna gebruikt om hun eigen game te maken :) Dit is iets anders dan een concept van een spel spelen, dit is like. HET spel stelen })
offtopic:
Lees aub de topic regels eens, niet uitlokken of onzin spammen, want het is gewoon onzin, als je bewijs hebt kom dan maar terug, dus tot nooit meer ziens
Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 20:51:
idd..gewoon zelf geen skills of enig inbreng aan de game dus maar copyen...
offtopic:
Nee, jouw posts hebben veel invloed, nogmaals dit topic gaat over Afterdeath, niet over een ander spel.

Onze server ondervind tijdelijke problemen door een kapotte harde schijf, een DDoS en een router die niet alle traffic lust, een hele berg tegelijk, helaas kunnen wij er vrij weinig tegen doen, we verwachten binnen nu en een dag weer volledig te kunnen draaien, er wordt hard aan gewerkt.

[ Voor 17% gewijzigd door Tys op 26-10-2004 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry maar je vraagt er gewoon om als je je spel advertised...wat je niet zelf gemaakt heb. Kan je wel zeggen dat we on topic moeten gaan, maar we discusieren hier over jou spel, en het is een vrij land dus meningsuiting kan je niet tegengaan... en dat zou je niet hebben als je het zelf had gemaakt..net als die DDoS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 oktober 2004 @ 02:08:
En sinds afgelopen zaterdag is de site van de aardbodem verdwenen.
Inderdaad... Krijg op alle drie de mirros een time-out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hershel
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 17:54
Dit is een regelrechte kloon van Dark Future!
Stelletje vlegels!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Hmz.. ik zal mijn eerdere reactie wel even toelichten. Ik ben zelf bezig met een online game waarin ik ook meerdere concepten gebruik die je ook al in andere online games kunt vinden. Daarnaast nog een hoop ideen van mezelf. Het project loopt al meer dan een jaar en ik zou het erg vervelend vinden als ik het spel openbaar maak dat ik van zulk soort reacties krijg terwijl ik ontieglijk veel werk ingestoken heb en nog steeds doe.

[ Voor 5% gewijzigd door seamus21 op 26-10-2004 23:34 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op 26 oktober 2004 @ 23:33:
Hmz.. ik zal mijn eerdere reactie wel even toelichten. Ik ben zelf bezig met een online game waarin ik ook meerdere concepten gebruik die je ook al in andere online games kunt vinden. Daarnaast nog een hoop ideen van mezelf. Het project loopt al meer dan een jaar en ik zou het erg vervelend vinden als ik het spel openbaar maak dat ik van zulk soort reacties krijg terwijl ik ontieglijk veel werk ingestoken heb en nog steeds doe.
dit is heel wat anders dan waar de TS over advertised...die heeft niks zelf gemaakt..dus echt regelrechte copie van het spel...

natuurlijk kan je idee-en van andere gebruiken...maar maak het dan zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22-09 16:22

BitByter

Prutst dit forum

mooie php error :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-04 11:45

komaki

The Hot Zone

best leuk allemaal enzo die spelletjes.

Met gebrek aan Dark Future (waarvan de server down is) ben ik dit spelletje maar even gaan spelen.
Lijkt er wel verdomd veel op maar dat heeft niets te maken met het probleem waar ik tegen aan loop.

Ik kan namelijk niet inloggen. Ben vanmiddag ingelogd geweest maar nu lukt het niet meer.
als ik mijn wachtwoord invoer dan accepteerd hij dat maar hij komt weer terug op de login pagina.

heb al om een nieuw wachtwoord gevraagd maar met dat wachtwoord doet hij precies hetzelfde....

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel zelf vanaf het begin ad (alpha tester) en ik heb ook meegemaakt wat er aan vooraf is gegaan.
Om het nog maar is te bevestigen: Ad heeft niet van DF gejat. De makers van DF waren op de hoogte en keurde het goed om de beta na te maken. Dit hebben ze toen dus ook gedaan maar toen heeft DF in 1 keer zn handen teruggetrokken van het projekt.

Op dit moment zal AD zelfs sterker staan dan DF als het er op aankomt van codes jatten. Dit omdat AD nu copyrights heeft en overal gereserveerd is.

AD heeft nu al een paar keer een reset meegemaakt en nog steeds zie ik oude spelers terugkomen. DF heeft inderdaad meer spelers dan AD maar maakt dit spelen ook leuker?

De laatste tijd heeft AD nog last gehad van bugs maar de admins hebben hier weer hardt aan gewerkt zonder de hele site plat te gooien wat dus meestal wel bij DF gebeurde. Ik ben met DF gestopt nadat AD is gestart en ik kan me meer met AD bezig houden dan met DF waar toch wel enigszins vriendjespolitiek heerst.

AD probeert op verschillende manieren anders te zijn dan andere online games maar door de grote scala aan andere internet games is dit moeilijk maar lukt het wel.
Pagina: 1