Ik heb een mp3 bestand van een cd, nu heb ik hierbij ook een .cue file. Maar met welk programma kan ik deze .cue mounten (dus in een virtuele drive stoppen). Alchohol 120% en Deamon Tools geven een foutmelding...
In die cue file staat de tracklist. Deze wordt gebruikt voor programma's om die ene mp3 als losse tracks op cd te fikken.
Het mounten van een cue-file lijkt me nogal onmogenlijk. En niet eens praktisch, je kan namelijk ook gewoon die mp3 starten in bijvoorbeeld: WinAMP
Het mounten van een cue-file lijkt me nogal onmogenlijk. En niet eens praktisch, je kan namelijk ook gewoon die mp3 starten in bijvoorbeeld: WinAMP
Ey!! Macarena \o/
Winamp + de plugin Mp3Cue.. moet je wel de geoede versie hebben, zijn een paar andere vage versies van op inet... en heb geen link helaas

Die foutmelding komt waarschijnlijk omdat in de ".cue" naar een file gevraagd word met ".wav" extensie.
Je kan de mp3 omzetten naar wav , of in de cue-file (met notepad ,t`is nl gewoon een tekstfile) de naam van je mp3 file zetten bij het op te vragen bestand .
Dan kan je hem in ieder geval afspelen met foobar
Je kan de mp3 omzetten naar wav , of in de cue-file (met notepad ,t`is nl gewoon een tekstfile) de naam van je mp3 file zetten bij het op te vragen bestand .
How do you save a random generator ?
Je mount weldegelijk de cue file. Daar is hij voor. Die cue file op zijn beurt bevat informatie over de file die erbij hoort (type file, welke mode, e.d.) en verwijst hiernaar. Het kan dus zijn dat je een boel foutmeldingen krijgt wanneer je de bin, ipv de cue, van bijv. een spel mount. Dit doordat het misschien een foreign bin file is warvoor de info in de cue nodig is om hem goed te kunnen mounten.RaZ schreef op 16 oktober 2004 @ 18:50:
In die cue file staat de tracklist. Deze wordt gebruikt voor programma's om die ene mp3 als losse tracks op cd te fikken.
Het zal eerder een foutmelding mbt het path zijn waar die file staat.enchion schreef op 16 oktober 2004 @ 19:33:
Die foutmelding komt waarschijnlijk omdat in de ".cue" naar een file gevraagd word met ".wav" extensie.
Bij jou staat er ws. iets als:
code:
1
2
3
| FILE "c:\mp3\blabla\downloads\mp3-van-cd.mp3" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 |
Als je het complete path voor de filename weg haalt en de beide files in dezelfde map zit is je probleem ws. opgelost.
Zo dus:
code:
1
2
3
| FILE "mp3-van-cd.mp3" BINARY TRACK 01 MODE1/2352 INDEX 01 00:00:00 |
[ Voor 36% gewijzigd door max op 16-10-2004 20:04 ]
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
plugin voor winamp: http://www.guerillasoft.co.uk/mp3cue/
Ik gebruik altijd een snel en simpel programmaatje: AVS audioconverter
:fill(white):strip_exif()/f/image/JPZANdNDNqDFFze8G1iqbBBG.png?f=user_large)
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.