Toon posts:

Stille Athlon fan?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds kort mn systeem overgezet in een Aopen HQ-08, maar nu resoneert de casing aan de kant van mn moederbord. Een f@#cked-up brom dus. Nou vermoedt mn vader dat mn cooler uit balans is (tis een Green Cooler bij Powerline vandaan).
Nou is mn vraag: Wat is een beetje een stille cooler (jaja, zonder cooler is ie het meest stil;)) als ik besluit toch maar een nieuwe te gaan kopen? Ik ben niet van plan een cooler te kopen van 100,-. Ik zag in een recent reviewtje dat de Coolermaster DP5-6H51 wel goed koelde, maar is ie ook stil?

• Black_Adder
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08-2025
Heb je een socket-a of Slot-a
voor de slot-A zou ik deze nemen: (low budget)

Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/slota/map/dp2-5h54.jpg

Voor de socket-A deze: (low budget)
Afbeeldingslocatie: http://www.coolermaster.com/products/cpucooler/fcpga/map/dp5-6h11.jpg

Dit zijn vrij stille koelers...
Ik heb ze alebei zelf.. 1 voor in op Slot-A Athlon 950 en die andere voor op mijn socket-A T-BIRD 1ghz.

Voor wat meer geld en herrie :) kan je eventueel een Aplha/delta hp nemen. Maja die maken bestwel veel herrie.. misschien is de mp wel een oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een T-bird 800. Wat houdt de mp in?

• seppie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

aRaS, lees dit maar eens, is wel intressant voor jouw.

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Topicstarter
Ja seppie, DUH, over die review had ik het!

• budi
  • Laatst online: 11:41
Ik weet niet hoe ver je je systeem hebt opgevoerd, maar je kan ook de fans van je huidige koeler op 7 volt laten draaien door de + op +12 aan te sluiten en de - om +5. In mijn geval levert dat een superstille bromloze kast op en dat terwijl mijn computer tóch is opgevoerd van Athlon 700 naar 933 mhz (133mhz FSB)! :)

MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7

Verwijderd

Topicstarter
Ik had mn bus een tijdje op 110mhz staan en niet aan de multiplier gezeten (dus 8.0 X 110), maar nu staat ie weer in de standaard configuratie.

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:54

MaxPoweR

-=StopTech=-

Dat BROM geluid heb ik ook gehad, na een grondig onderzoek in mijn pc bleek dat mijn harde schijf het was, deze heb ik een standje hoger gemonteerd en het geluid was weg.

• seppie
  • Laatst online: 13-08-2025

seppie

Wie anders?

Ja seppie, DUH, over die review had ik het!
Oh sorry hoor!
Ik zeg voortaan wel niks meer..

Don't You stare there, Operate!

Verwijderd

Op zondag 31 december 2000 11:51 schreef aRaS het volgende:
Ik heb een T-bird 800. Wat houdt de mp in?
M is voor Medium en H is voor High.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-08 13:00

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Op zondag 31 december 2000 11:43 schreef Black_Adder het volgende:

Voor de socket-A deze: (low budget)
[afbeelding]

Dit zijn vrij stille koelers...
Ik heb ze alebei zelf.. 1 voor in op Slot-A Athlon 950 en die andere voor op mijn socket-A T-BIRD 1ghz.
Had ook de laaste op mijn Thunderbird 900 zitten, hem een van die Vinenn gemold, en heb nu het zelfde probleem als de topicopener :D, effe binnen krot een nieuwe halen, want die kast bibbert als de tering :(

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

[/beetje offtopic]
/me is een stille fan van AMD........
[/heel erg offtopic wel]

AMD RULEZZZZZZZZZZZZZZZ :9:P:9:P:9:P:9:P
Pagina: 1