Toon posts:

Acer travelmate 420 bios wachtwoord kwijt

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey...

Ik heb hier staan: een acer travelmate 420. Bijna 2 jaar oud. en ik heb toen ik um kocht een wachtwoord op de bios gezet, dus niet bij booten, maar alleen als je de bios inwil

Nu zul je denken weer zon idioot die een gejatte heeft. maar das dus niet zo ik heb alleen geen zin om 80 euri te betalen om um eraf te laten halen :)
Ik heb de aankoopbon hier...

Maargoed

Het ding heeft een PhoenixBIOS. Ik heb wat rondgestrunt op dit forum en heb wat zaken bekeken maar dat leverde niets op. Het 'schijnt' dat er GEEN backdoor password is... Of acer moet er 1 inzetten, wat ze natuurlijk niet willen zeggen... (heb ik al gevraagd bij de helpdesk)

Tevens ben ik op zoek geweest naar een batterij... kon ik niet vinden. Acer zegt datdie er niet inzit en er een Eprom bios inzit? klinkt onwaarschijnlijk maargoed, dat leverde dus ook niets op :(

Ik werd bij acer doorverwezen naar IMD businesspartner, die kunnen het wachtwoord eraf halen maar dat moet op afspraak en kost 79 euri ex btw. Of opsturen en dan ben ik um 3 weken kwijt :( en t kost me ook 79 euri...

allemaal klote dus :(

Maar dan nu mijn laatste hoop :) JULLIE! wie o wie heeft er nog een truukje of maniertje om dat wachtwoord eraf te mollen :)?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Helaas mogen wij je gewoon niet helpen.
Dit staat in de GoT policy.

En Acer wil je dus gewoon helpen :)

En als er geen bios batt inzit, zit er volgens mij idd weinig op.

[ Voor 26% gewijzigd door Roberto op 16-10-2004 19:48 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Dit is idd. niet helemaal volgens de policy. Er is een te grote kans dat notebooks vanuit het criminele circuit worden verkregen met een BIOS password, dan is een antwoord op GoT wel heel erg handig. Het lijkt me het best om het gewoon via Acer te spelen.

Het is je eigen schuld dat je je password vergeten bent, ik neem aan dat je wel weet hoe sterk het wordt aangeraden om een password te nemen die je wel na twee jaar kan herinneren. Schrijf het password desnoods ergens op, en bewaar het goed en verborgen.

Dit topic is gesloten.