Toon posts:

ati mobility readon 9700 upgraden

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een acer notebook de aspire 2010 en in die notebook zit de volgende kaart
ati mobility readon 9700 64mb, ik haal nu 30tot40 fps in counter-strike source en ik heb ergens gelezen dat je een extra module er bij kan kopen zodat ik 128mb heb of meer. Ook heb ik ergens iets over Aperture size gelezen kan iemand hier mij mieschien meer info over verschaffen

bvd.

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Aperture size is de hoeveelheid geheugen wat je videokaart van het intern geheugen leent voor bijvoorbeeld de textures in games. Meestal is dit ingesteld op de helft van het totale intern geheugen. Dus heb je 512MB RAM, wordt de instelling voor Aperture Size 256MB.

Niet elke laptop kun je zomaar upgraden. Sommige laptops hebben inderdaad een vervangbare module. Hier zou je dus even naar moeten kijken. Misschien staat hier iets over geschreven in je handleiding?

Toen waren beige computers heel gewoon.

Verwijderd

Topicstarter
ok bedankt voor de info :D

ik zou er naar kijken en de fabrikant om info vragen
nog 1 klein vraagje
als ik nou 512 mbram erbij koop dan zou de Aperture Size dus op 512MB kunnen
haal ik dan ook meer fps bij games en om hoeveel fps zou het dan ongeveer kunnen gaan 'ik weet niet of de snelheid van mijn cpu hier bij een rol speelt maar het is dus een centrino 1.5'