gefeliciteerd
laat ons even weten of het wat is, hoe groot is die beta download trouwens?
Verwijderd
2 gig
ik wil oooook in de beta (ingeschreven bij 10 lotingen ofzo .. en bij SOE maar geen geluk
)
Ik zit er ook in, met een maat van me. Enkel werkt de downloader niet
Hij download 3 bestandjes ofzo en dan stoptie, kan het te maken hebben met het server onderhoud op dit moment? Iemand ervaring met dit probleem? Heb op de beta fora gekeken maar niet veel gevonden over die patcher.
Er staat trouwens in het mailtje dat ik in moet loggen met mijn station ID, maar daar vraagt die downloader/patcher helemaal niet naar, hij begint meteen met downloaden.
Er staat trouwens in het mailtje dat ik in moet loggen met mijn station ID, maar daar vraagt die downloader/patcher helemaal niet naar, hij begint meteen met downloaden.
Verwijderd
Probeer eens met de patcher hier: http://download.station.s.../download/eq2/eq2beta.zip
Er zijn stiekem 2 patchers; de eerste waar het mailtje naar verwijst download de eigenlijke patcher, bij deze patcher (launchpad) moet je je station login invullen voordat het eigenlijke downloaden begint (~3.4gb btw)
Er zijn stiekem 2 patchers; de eerste waar het mailtje naar verwijst download de eigenlijke patcher, bij deze patcher (launchpad) moet je je station login invullen voordat het eigenlijke downloaden begint (~3.4gb btw)
Verwijderd
*schop* Officiele releasedate wordt vandaag aangekondigd, de verwachting is 8 of 15 november.... zal dit bericht later updaten wanneer de aankondiging er is.
Everquest2 heeft te weinig nieuwe content en echt nieuwe features dat andere games niet hebben. Everquest2 kan ook nog niet tippen aan Everquest (1), wat content betreft tenminste. Het is grappig voor een paar uurtjes maar ik ga zeker niet tot level 60+ levelen.
Geef mij dan maar games met meer afwisselende content (PVP) zoals DAOC, Guild Wars, en WoW. Op computergestuurde monstertjes inhakken is leuk voor een paar uur, dan wordt het al snel vervelend
Persoonlijk kies ik voor DAOC (Dark Age of Camelot) met alle expansions van de afgelopen tijd (Shrouded Isles, Trials of Atlantis, Catacombs, Player Housing, New Frontiers), en dan lekker inhakken op echte spelers die slim zijn en terug vechten met letterlijk miljoenen verschillende mogelijke wapens, spells, styles, etc.
DAOC:Catacombs ziet er zelfs beter uit dan EQ2 moet ik zeggen.
Geef mij dan maar games met meer afwisselende content (PVP) zoals DAOC, Guild Wars, en WoW. Op computergestuurde monstertjes inhakken is leuk voor een paar uur, dan wordt het al snel vervelend
Persoonlijk kies ik voor DAOC (Dark Age of Camelot) met alle expansions van de afgelopen tijd (Shrouded Isles, Trials of Atlantis, Catacombs, Player Housing, New Frontiers), en dan lekker inhakken op echte spelers die slim zijn en terug vechten met letterlijk miljoenen verschillende mogelijke wapens, spells, styles, etc.
DAOC:Catacombs ziet er zelfs beter uit dan EQ2 moet ik zeggen.
Beta heb ik nu 1 week gespeeld, en ik vind het spel qua gameplay erg leuk!
Alleen mijn computer trekt het niet, veel lag in de grote steden..
Ik ben het grotendeels met je eens wat betreft het pvp gebeuren (ik ga voor WoW denk ik), maar je meent niet dat daoc: catacombs er beter uit ziet dan eq2 tenzij je natuurlijk een slechte pc hebt (slecht als in nog geen geforce 6800 of beter
)
Verwijderd
wat zijn je specs dan? en kan je niet gewoon de graphics wat lager zetten?Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 12:34:
Beta heb ik nu 1 week gespeeld, en ik vind het spel qua gameplay erg leuk!
als je d'r echt geen lol meer in hebt wil ik em nog wel even voor je bespelen

De graphics staan nu op Medium.
En specs zijn niet echt mijn ding, volgens mij heb ik een Intel pentium 4 met een GeForce 4 en 512 mb geheugen.. meer weet ik niet en volgens mij klopt de helft van wat ik gezegd heb net ook niet
En specs zijn niet echt mijn ding, volgens mij heb ik een Intel pentium 4 met een GeForce 4 en 512 mb geheugen.. meer weet ik niet en volgens mij klopt de helft van wat ik gezegd heb net ook niet
Verwijderd
lol
kan je toch zo zien? start > uitvoeren > dxdiag
en tataa
/me is beetje boos @ SOE
wil ook een beta account!
en tataa
/me is beetje boos @ SOE
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 17:33 ]
Ik heb hem 5 minuten gespeeld. Toen heb ik toch maar weer WoW opgestart. Nu weet ik pas hoe goed WoW echt is. Damn wat is everquest 2 bagger! De graphics vind ik eignelijk matig, daarnaast is de interface naar mijn mening een lachertje. Verder is de sfeer voor mij ver te zoeken. Het is natuurlijk wel persoonlijk kwa wat voor sfeer je ligt maar toch.
Verwijderd
ik sluit me hier dus al een hele tijd bij aan (de mening) zie mijn eerdere reply's.Roet schreef op 25 oktober 2004 @ 18:00:
Ik heb hem 5 minuten gespeeld. Toen heb ik toch maar weer WoW opgestart. Nu weet ik pas hoe goed WoW echt is. Damn wat is everquest 2 bagger! De graphics vind ik eignelijk matig, daarnaast is de interface naar mijn mening een lachertje. Verder is de sfeer voor mij ver te zoeken. Het is natuurlijk wel persoonlijk kwa wat voor sfeer je ligt maar toch.
Verwijderd
WAAAROM?!! WAAROM hebben jullie wel een beta en ik niet... GOD IS AGAINST MERoet schreef op 25 oktober 2004 @ 18:00:

wil je toevallig van je beta af?

-510mb Ramsnelheid
-NVIDIA GeForce FX 5600
-SB Audigy
en meer weet ik niet..
Mockingbird, als jij voor mij een WoW beta verdient krijg jij mijn EQII beta
-NVIDIA GeForce FX 5600
-SB Audigy
en meer weet ik niet..
Mockingbird, als jij voor mij een WoW beta verdient krijg jij mijn EQII beta
Sterker nog ik heb er 2Verwijderd schreef op 25 oktober 2004 @ 18:31:
[...]
WAAAROM?!! WAAROM hebben jullie wel een beta en ik niet... GOD IS AGAINST ME![]()
![]()
.
wil je toevallig van je beta af?
Als je de tweede ook nog kwijt wilt...
Ik heb voor EQ2 en WoW beide geen beta account, en zou ze het liefst even alletwee geprobeerd hebben, voordat ik geld uitgeef aan 1 van de twee.
Voor WoW komt er de Open Beta, maar EQ2 niet (toch?).
Ik heb voor EQ2 en WoW beide geen beta account, en zou ze het liefst even alletwee geprobeerd hebben, voordat ik geld uitgeef aan 1 van de twee.
Voor WoW komt er de Open Beta, maar EQ2 niet (toch?).
Mijn gebeden zijn aangekomen ze geven bij de founders club van fileplanet nog 500 extra keys weg! En ik heb er nu eentje....
Verwijderd
dus nog een spannende 15 dagen beta
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2004 22:20 ]
Weet iemand waar die in Nederland te pre-orderen is?
Verwijderd
Ik koop meestal Everquest spul bij http://www.pcmedia.nl/ - ze hebben ook gamecards, indien je geen creditcard hebt.
Ik heb zelf de EQ2 preorder gedaan bij de Ubisoft online winkel maar daar staat hij nu niet meer bij
Ik heb zelf de EQ2 preorder gedaan bij de Ubisoft online winkel maar daar staat hij nu niet meer bij
Verwijderd
de beta is nu eventjes down...speel het nu 2 dagen.. het is wel grappig maar ik mis toch wel bepaalde dingen uit eq1 (dingen die ze mijn inziens echt hebben verkracht in deel 2). En ik baalde erg van die verplichte (!) beginquests!! Persoonlijk had ik liever gezien dat ze een deugelijke en UITGEBREIDE tutorial hadden gemaakt (optioneel te kiezen) en dat je zou begginnen ala eq1 (dus gewoon 1 simpel persoontje zoeken en dan lekker gaan slachten).
Ik geef mijn Beta ook maar weg, ik speel het niet meer ...
EDIT: Beta verstuurd veel plezier!
EDIT: Beta verstuurd veel plezier!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2004 12:46 ]
En mijn dank is groot, Deillon
Ik heb zelf 4 jaar everquest gespeeld en ben opzich wel benieuwd naar everquest 2. Ik hoop dat ze het hersenloos grinden er een beetje uit hebben gehaald.Alleen maar dezelfde mobs killen om een level hoger te worden is ZO saai.
(mochten er nog meer mensen zijn die van hun beta afwillen: joopvdwal at xs4all punt nl)
(mochten er nog meer mensen zijn die van hun beta afwillen: joopvdwal at xs4all punt nl)
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Geloof me, DAOC heeft betere graphics dan EQ2StephaN schreef op 25 oktober 2004 @ 13:09:
Ik ben het grotendeels met je eens wat betreft het pvp gebeuren (ik ga voor WoW denk ik), maar je meent niet dat daoc: catacombs er beter uit ziet dan eq2 tenzij je natuurlijk een slechte pc hebt (slecht als in nog geen geforce 6800 of beter)
Edit: en mijn videokaart is een ATI Radeon 9700 Pro, zit wel goed dus
[ Voor 10% gewijzigd door Blue-eagle op 01-11-2004 15:02 ]
Verwijderd
no offence.. maar een 9700 pro dat zit dus niet goedBlue-eagle schreef op 01 november 2004 @ 14:57:
[...]
Geloof me, DAOC heeft betere graphics dan EQ2'k Zit in beta voor zowel Catacombs (nieuwe DAOC expansion) als EQ2.
Edit: en mijn videokaart is een ATI Radeon 9700 Pro, zit wel goed dusPC is in orde.

ik heb hier een 9600xt , graphics op high @ 1024 x 768 (oid
Je kunt nog steeds best gelijk hebben, ik heb DAOC nooit gespeeld, maar met een 9700 pro haal je echt niet de max uit eq2 (meer 50% ofzo..

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2004 15:59 ]
Inderdaad, daarom vind ik het ook geen leuk spel, de graphics zorgen ervoor dat je lag krijgt als je een beetje mooie wereld wil zien.
Och, ik heb het dan ook over met welke settings ik een game goed kan spelen. Dus geen framerate decrease, op dat punt vergelijk ik een game. En dan vind ik persoonlijk DAOC er beter uit zien. EQ2 heeft mooie screenshots, maar zoals je aangeeft zijn die met onrealistische systeem configuraties gemaakt, met zo'n instelling zou je het spel nieteens fatsoenlijk kunnen spelenVerwijderd schreef op 01 november 2004 @ 15:55:
[...]
no offence.. maar een 9700 pro dat zit dus niet goednever nooit niet dat jij eq2 met alle opties op max speelbaar kunt spelen met een 9700 pro
ik heb hier een 9600xt , graphics op high @ 1024 x 768 (oid) das te doen als je alleen door de zone loopt, maar zodra er meer dan 4 players/mobs voor mijn beeld staan te casten/hakken etc is het onspeelbaar (okay het is wel speelbaar, maar ik vind het niet leuk @ 7 fps ofzo). Ik moet hoop dingen gewoon op low zetten.. waardoor het er (imo) nog steeds wel netjes uit ziet, maar lang niet zo mooi als ultra high settings...
Je kunt nog steeds best gelijk hebben, ik heb DAOC nooit gespeeld, maar met een 9700 pro haal je echt niet de max uit eq2 (meer 50% ofzo..)
Verwijderd
kijk als je het zo zegt heb je waarschijnlijk wel gelijk. Maar everquest2 is waarschijnlijk wel *mooier* dan DAOC.. tis alleen dat je er enorm aso hardware voor nodig hebt

Verwijderd
*schop* beta is zo goed als voorbij.. het was zeker wel leuk om even te spelen maar ik weet wel gelijk weer waarom ik met deel 1 ben gestopt (en deel 2 dus niet zal spelen):)
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2004 12:26 ]
En dat is dus... ?
Man hopes. Genius creates. Ralph Waldo Emerson
Never worry about theory as long as the machinery does what it's supposed to do. R. A. Heinlein
Verwijderd
nou het is leuk, maar rond lvl 15 ofzo begint het beetje eendradig te worden.. das niet perse een mankement van everquest2, maar iets wat je gewoon krijg bij dit soort spellen. Je doel is questen (13 in een dozijn) en lvl-en om sterkere mobjes te killen.. je hebt niet echt iets om naartoe te werken waarvan je zegt van "jeej.. at lvl 20 kan ik echt iets kick-ass doen".
en natuurlijk dat het geld kost en veeeeel tijd inneemt
en natuurlijk dat het geld kost en veeeeel tijd inneemt
Verwijderd
jah.. maar het liep wel prima hoor... denk niet dat het omhoog zetten van de graphics van high naar ultra super aso high mij meer plezier zal geven in het spel
Verwijderd
OK, mijn pakje met EQ 2 is vanochtend geshipt vanuit Amerika en ligt nu in Apeldoorn *stuiter stuiter*, met een beetje geluk komt het allemaal vandaag nog aan!
Verwijderd
vandaag is hij te koop in de winkels. over 8 minuten is de launch op internet. heb geazien dat de dynabyte ze gaat verkopen voor 44.95. das volgens mij wel een redelijk prijs. straks er maar gelijk heen kan ik vandaag eens effe spelen. ben echt onwijs benieuwd
Heb eigenlijk maar weinig over EQ2 gehoord. Ik dacht dat hij pas in 2005 zou uitkomen. De hype voor WoW lijkt veel groter. Is EQ2 weer niet zo'n gevalletje van "te vroeg gereleased zonder veel content, buggy en alleen maar om WoW de loef af te steken" ?
Dit dus.
Verwijderd
@ funkytrip : eq2 is al heeel lang in ontwikkeling en heeft veel contend is echt niet buggy (behalve instabiel in beta in sommige zones doordat ze crap aan het testen waren). Of het te vroeg gereleased is om WoW de troef af te steken? dat zou best kunnen, maar dat weet je nooit... Tis zoals het nu uitgebracht is in ieder geval een goede game!
11 november komt die hier binnen. Ik ga op server Runnyeye spelen, dat is de server voor europa in 't engels.
Verwijderd
niemand die dit spel speelt. het is echt geniaal. veel quest mooie graphics en echte fun.
(verkapte kick!
)
(verkapte kick!
Denk dat de meeste hier te druk zijn met spelen
Dit spel heeft alles wat ik in SWG niet had, geweldig spel!
Ik vind SWG leukerGrimLord schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:55:
Denk dat de meeste hier te druk zijn met spelenDit spel heeft alles wat ik in SWG niet had, geweldig spel!
Verwijderd
Jammer alleen dat alles zo traag verloopt en de characters er waat vaagjes uitzien in eq2. (oja en dat alle classes wel op elkaar lijken.)GrimLord schreef op maandag 15 november 2004 @ 09:55:
Denk dat de meeste hier te druk zijn met spelenDit spel heeft alles wat ik in SWG niet had, geweldig spel!
Ik ga persoonlijk voor WoW, mischien over een paar maanden dat ik eq2 eens probeer (heb hem al wel gebeta test sinds start van de usa beta)
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2004 18:09 ]
m'n game is ondertussen ook onderweg en dan wordt het ook runnyeye.. wat is je ingame name? gil'k wel eens keertjeGrimLord schreef op woensdag 10 november 2004 @ 10:05:
11 november komt die hier binnen. Ik ga op server Runnyeye spelen, dat is de server voor europa in 't engels.
Ik heb dat juist bij WoWVerwijderd schreef op maandag 15 november 2004 @ 18:09:
[...]
Jammer alleen dat alles zo traag verloopt en de characters er waat vaagjes uitzien in eq2. (oja en dat alle classes wel op elkaar lijken.)
Ik ga persoonlijk voor WoW, mischien over een paar maanden dat ik eq2 eens probeer (heb hem al wel gebeta test sinds start van de usa beta)
Ik was van plan WoW te gaan spelen maar ben overgestapt naar EQ2 na 't spelen van WoW, en dat is een erg goeie keuze gebleken zover
IGN is Azix, een Evil Gnome Sorcerer
Verwijderd
Heh yep, dat is mischien ook wel een nadeel aan WoW je moet wel van de graphics houden, beetje aparte stijlGrimLord schreef op woensdag 17 november 2004 @ 15:53:
[...]
Ik heb dat juist bij WoWDe characters (en de wereld) in WoW zien er cartoon-achtig uit. En wat loopt traag? Het levelen?
Ik was van plan WoW te gaan spelen maar ben overgestapt naar EQ2 na 't spelen van WoW, en dat is een erg goeie keuze gebleken zover.
IGN is Azix, een Evil Gnome Sorcerer.
en ik ga eq2 toch waarschijnlijk over een half jaar ofzo nog wel proberen , als er wat patches etc zijn geweest
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2004 17:26 ]
Verwijderd
Ben inmiddels een lvl 16 sorcerer, mijn EQ1 guild is ook deels aanwezig, het scheelt ontzettend veel als je kunt groupen met mensen die je kent en die een idee hebben hoe een mmorpg werkt. Als je met random n00bs opgescheept zit kan het wel eens heel vervelend uitpakken 
Wat ik nog steeds wel klote vind is dat er geen engelstalige server in Amsterdam staat, was wel beloofd namelijk
Scheelt nogal of je een ping van ~20 naar A'dam of een ping van 130-170 naar Washington hebt. Runnyeye is trouwens ook nogal overbelast, er zitten veel te veel spelers op (zo'n beetje heel europe nml)
Wat ik nog steeds wel klote vind is dat er geen engelstalige server in Amsterdam staat, was wel beloofd namelijk
Verwijderd
Ben vandaag ook begonnen. Ben nu level 5 High Elf Mage en zit op Lavastorm server. Jammer genoeg gingen de servers down om 15:00 voor een maintenance, dus even wachten om verder te gaan.
EQ II ziet er beter uit en is leuker dan ik dacht. Ik heb nu langer dan een jaar Final Fantasy XI gespeeld en was er redelijk verslaafd aan. FFXI begint me nu een beetje te vervelen, dus EQ II komt als geroepen.
Zijn er nog meer mensen die op Lavastorm zitten toevallig? Lekker rustig daar, geen lag en niet overcrowded. Zelfs niet tijdens USA piek.
EQ II ziet er beter uit en is leuker dan ik dacht. Ik heb nu langer dan een jaar Final Fantasy XI gespeeld en was er redelijk verslaafd aan. FFXI begint me nu een beetje te vervelen, dus EQ II komt als geroepen.
Zijn er nog meer mensen die op Lavastorm zitten toevallig? Lekker rustig daar, geen lag en niet overcrowded. Zelfs niet tijdens USA piek.
Verwijderd
runnyeye ook hier.
Deadalus lvl 9 Erudite soon to be summoner.
als iemand nog wou proberen om een ratonga genaamd ciske te maken op runnyeye dan ben je te laat
Deadalus lvl 9 Erudite soon to be summoner.
als iemand nog wou proberen om een ratonga genaamd ciske te maken op runnyeye dan ben je te laat
Verwijderd
Ciske de RatongaVerwijderd schreef op donderdag 18 november 2004 @ 16:15:
Ik hoop trouwens dat de geforce 6600GT agp versie snel leverbaar is, mijn 5900XT heeft het er toch maar zwaar mee in steden, behoorlijk wat gestotter.
Verwijderd
Zoals ik had begrepen is eq2 inmiddels te verkrijgen bij oa. Dynabyte etc ?
Hmm, als dat zo is mischien wel een leuke overbrugging tot eu launch van wow
Verwijderd
Ik heb de eq2 dvd vorige week dinsdag (9 nov) bij dynabyte gekocht.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 16:25:
Zoals ik had begrepen is eq2 inmiddels te verkrijgen bij oa. Dynabyte etc ?
Verwijderd
Weet iemand al iets over de collectors edition, of ie al ergens te koop is?
Dynabyte heeft me verteld dat ie op de 28e binnenkomt. Vergeten naar de prijs te vragen... maar waarschijnlijk wel rond de 80-90 euro.
Hier wat plaatjes

Dynabyte heeft me verteld dat ie op de 28e binnenkomt. Vergeten naar de prijs te vragen... maar waarschijnlijk wel rond de 80-90 euro.
Hier wat plaatjes

Verwijderd
heb everquest 2 dan ook maar gekocht vandaag
blijf het spelen tot de eu versie van wow uit is, mischien langer als het zolang boeit 
speel nu als Elander de fighter (wil monk worden) ben een woodelf.
Nu nog opzoek naar een guild
oja dit alles is op de runnyeye server
speel nu als Elander de fighter (wil monk worden) ben een woodelf.
Nu nog opzoek naar een guild
oja dit alles is op de runnyeye server
ik heb hem via amazon.co.uk besteld.Verwijderd schreef op vrijdag 19 november 2004 @ 21:17:
Weet iemand al iets over de collectors edition, of ie al ergens te koop is?
waarom hoor je hier zo weinig over? Is het te vergelijken met WoW? Dat vond ik echt geweldig, als eerste MMORPG, maar deze interesseerd mij ook wel, wat is er hier beter en slechter...
NeeDarkShadow schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:27:
Is het te vergelijken met WoW?
Ik snap eigenlijk ook niet echt waarom EQII in het GoT forum niet populair is terwijl het toch een heel populair spel is in america enz.
Ok, leg uitVerwijderd schreef op woensdag 24 november 2004 @ 22:41:
[...]
Nee
Ik snap eigenlijk ook niet echt waarom EQII in het GoT forum niet populair is terwijl het toch een heel populair spel is in america enz.
Verwijderd
Is dit wel een leuk spel? Ik zit nog te twijvelen tussen WoW en EQ2. De reviews zijn niet echt heel goed. Op Gamespot krijgt EQ2 'maar' een 7.8. En door de readers van Gamespot maar een 6.9
bron:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/everquest2/review.html
bron:
http://www.gamespot.com/pc/rpg/everquest2/review.html
WoW en Everquest II zijn gewoon totaal anders, je moet kiezen wat jezelf leuk vind, die revieuws zijn gemaakt door of EQII fans of juist degene die EQII weer minder leuk vinden..
Verwijderd
Ok, maar er is niet echt een demo van Everquest2, dus dan vindt ik reviews wel erg belangrijk. Daarvoor maken ze toch reviews om de goede en slechten kan van een spel te bespreken. Maar ik zie dat de meeste Mmorpg spellen rond die score zitten. Maar even wachten voor EQII trail versie ofzo.Verwijderd schreef op donderdag 25 november 2004 @ 09:52:
WoW en Everquest II zijn gewoon totaal anders, je moet kiezen wat jezelf leuk vind, die revieuws zijn gemaakt door of EQII fans of juist degene die EQII weer minder leuk vinden..
Verwijderd
eq2 trial versie? denk niet dat die er komt.. die was er namelijk bij eq1 ook niet. Het beste waar je op kunt wachten is eq2 KOPEN en dan je code gebruiken waardoor je waarschijnlijk de 1e maand gratis speelt.
Misschien kan je hier vertellen wat je interesseert in MMORPG's.
Of je liever in groepen speelt of alleen, of je van quests houd en of je van PvP houd.
Of je liever in groepen speelt of alleen, of je van quests houd en of je van PvP houd.
Verwijderd
ik heb hem vandaag gehaald, ziet er geweldig uit.
ik zit op antonius bayle in freeport, waar zitten jullie?
ik zit op antonius bayle in freeport, waar zitten jullie?
Verwijderd
Ik zit op Lucan DLere, met een human Rogue-soon-to-be-Swashbuckler in Qeynos:
http://eq2players.station....vm?characterId=146230109
En op Antonia Bayle heb ik een Troll Priest rondlopen (lvl
en die zit in Freeport. Hem heb ik nog niet echt veel gespeeld.
http://eq2players.station....vm?characterId=146230109
En op Antonia Bayle heb ik een Troll Priest rondlopen (lvl
Verwijderd
Mijn broertje heeft dit spel voor Kerst gekregen, dus grote broer doet gezellig mee met Everquest II

Ik ga een char aanmaken op RunnyEye, dat blijkt dus een Engelstalige Europese server te zijn.
Naam wordt simpel: GnomeButcher
En ja, het wordt een Warrior char
Ik ga een char aanmaken op RunnyEye, dat blijkt dus een Engelstalige Europese server te zijn.
Naam wordt simpel: GnomeButcher
En ja, het wordt een Warrior char
Verwijderd
Was Runneye niet vol? daar wilde ik in eerste instantie ook een char op maken, maar nu ik op Antonia Bayle al een lvl11 druid en lvl5 scout heb laat ik dat maar even zitten
Verwijderd
Zijn er nog NL guilds? Zo ja, ik zou wel in die guild willen:
Gnomebutcher - lvl 15 Crusader & lvl 11 Outfitter
Gnomebutcher - lvl 15 Crusader & lvl 11 Outfitter
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 00:40 ]
Verwijderd
Ik heb voor de grap eens een keertje alles op Maximum gezet, en het was vrijwel onspeelbaar 
Wel mooie gfx
Wel mooie gfx
[ Voor 143% gewijzigd door Verwijderd op 08-01-2005 14:56 . Reden: Wat foutjes verwijderd ]
ik heb net ff EQ2 gehaald.. maar volgens mij zit iedereen op andere servers ist niet?
/edit1
lol .. ik moet nog 2 uur downloaden
/edit1
lol .. ik moet nog 2 uur downloaden

[ Voor 25% gewijzigd door Loona35 op 08-01-2005 16:02 ]
zit nou paar uur te spelen... kvind het tot nu toe allemaal erg tegenvallen. De wereld ziet er ontzettend klein uit, laatste mmorpg die ik speelde was SWG en daar kon je bouwen, lopen en leven waar je wilde. Nu zit ik de hele tijd tussen muren als je buiten bent in te kleine landschappen.
Verder lijkt het wel uitgestorven...
/edit
ben naar andere (drukkere) server gegaan en bovendien good path gekozen. Super gezellig nu, drukte bovenal en veel leukere omgeving.
Verder lijkt het wel uitgestorven...
/edit
ben naar andere (drukkere) server gegaan en bovendien good path gekozen. Super gezellig nu, drukte bovenal en veel leukere omgeving.
[ Voor 19% gewijzigd door Loona35 op 12-01-2005 10:47 ]
Verwijderd
je zit waarschijnlijk nog in de starting zone. das maar 1 zone waarin je vooral makkelijke dingen leert 
tis overgens wel nuttig om daar een dagje door te brengen en alle quests te completen omdat je dan armor (met special stats) in ongeveer elk slot hebt en op een hoog lvl de "echte"wereld binnengaat.
dat het uitgestorven is kan 2 redenen hebben: 1 je zit op een foute server (dus een lege server, of veel mensen uit een andere tijdzone) 2, je zit idd in die startzone die inderdaad niet erg vol is (aangezien alleen beginners daarin starten en je er, als je er eenmaal uit gegaan bent, niet meer in kunt)
tis overgens wel nuttig om daar een dagje door te brengen en alle quests te completen omdat je dan armor (met special stats) in ongeveer elk slot hebt en op een hoog lvl de "echte"wereld binnengaat.
dat het uitgestorven is kan 2 redenen hebben: 1 je zit op een foute server (dus een lege server, of veel mensen uit een andere tijdzone) 2, je zit idd in die startzone die inderdaad niet erg vol is (aangezien alleen beginners daarin starten en je er, als je er eenmaal uit gegaan bent, niet meer in kunt)
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 11:33 ]
Die startingzone ben ik al uit, ik ben inmiddels al citizen.Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 11:25:
je zit waarschijnlijk nog in de starting zone. das maar 1 zone waarin je vooral makkelijke dingen leert
Welke servers zitten jullie voornamelijk? Runnyeye is overloaded en kan ik niet meer bij.
Verwijderd
ik zit nergens.. ik was beta speler
/me rent huilend weg
is het ook leeg in bv. antonica ? (das toch iig geen "kleine" zone )

/me rent huilend weg
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2005 12:12 ]
Ik ben inmiddels verhuist naar Antonia Bayle .. bevalt me erg goed daar.
Verwijderd
Als het goed is gaat de EU server a.s. dinsdag los:
http://eqiiforums.station...=Newbie&message.id=102393
Oh cool... kun je je char transferen?Verwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 16:32:
Als het goed is gaat de EU server a.s. dinsdag los:
/edit
oh.. lezen is een vak.. het mag dus
ff uitzoeken hoe alleen
[ Voor 13% gewijzigd door Loona35 op 09-01-2005 17:10 ]
Verwijderd
Voor de geinteresseerden die er nog niet helemaal over uit zijn of ze EQ2 willen spelen hier weer ff wat verse screenshotjes...
Maar zoals altijd bij EQ2: Zijn dit screenshotjes in slideshow mode (i.e. hoge details) of op het niveau waar je met een gemiddelde pc een redelijke framerate haaltVerwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 10:58:
Voor de geinteresseerden die er nog niet helemaal over uit zijn of ze EQ2 willen spelen hier weer ff wat verse screenshotjes...
Dit dus.
Verwijderd
Dit is zoals ik het zie op mijn PC met de settings op "optimal". Het verschilt uiteraard per PC en ik moet er ook bijzeggen dat de screenshots wat zijn verkleind waardoor ze net wat gelikter lijken. Maar ik post ze niet om met mijn PC te patsen, ik doe het gewoon om ff een area van EQ2 te tonen (in dit geval de Graveyard in Freeport). Op andere pagina's daar staan nog wat meer screens van diverse andere gebieden.
Dus mensen die denken WOW mooi spel moeten er wel rekening mee houden dat je de allerlaatste videokaart generatie nodig hebt om met 'optimal' settings te kunnen spelen en dan nog loopt het niet soepel heb ik gehoord.Verwijderd schreef op maandag 10 januari 2005 @ 12:47:
Dit is zoals ik het zie op mijn PC met de settings op "optimal". Het verschilt uiteraard per PC en ik moet er ook bijzeggen dat de screenshots wat zijn verkleind waardoor ze net wat gelikter lijken. Maar ik post ze niet om met mijn PC te patsen, ik doe het gewoon om ff een area van EQ2 te tonen (in dit geval de Graveyard in Freeport). Op andere pagina's daar staan nog wat meer screens van diverse andere gebieden.
Dit dus.
Ik heb het nu op balanced mode lopen.. en dan ziet het er nog altijd beter uit dan alle andere mmorpg's op het moment. EQ2 is gewoon grafisch de sterkste van allemaal.FunkyTrip schreef op maandag 10 januari 2005 @ 13:06:
[...]
Dus mensen die denken WOW mooi spel moeten er wel rekening mee houden dat je de allerlaatste videokaart generatie nodig hebt om met 'optimal' settings te kunnen spelen en dan nog loopt het niet soepel heb ik gehoord.
/edit
om flame-war te voorkomen ff een zinnige vraag
heeft er iemand verstand / ervaring met macro's binnen eq2? ik ben op zoek naar handige crafting macro's. Ook kwam ik een proggy tegen op internet, maar is zoiets wel te vertrouwen?
[ Voor 30% gewijzigd door Loona35 op 10-01-2005 16:10 ]
Verwijderd
Voor mensen die nog een NL guild zoeken op Runnyeye:
Lowland Elites voor de Qeynos goodies (grootste NL guild op server) of
Lowlands voor de Freeport badguys.
Ingame ff tell sturen mag ook.
Roignan (lvl 33 Templar)
Of naar officers van Lowland Elites: Hawking, Maxsambal of Deluwen
Lowland Elites voor de Qeynos goodies (grootste NL guild op server) of
Lowlands voor de Freeport badguys.
Ingame ff tell sturen mag ook.
Roignan (lvl 33 Templar)
Of naar officers van Lowland Elites: Hawking, Maxsambal of Deluwen
[quote]loona35 schreef op maandag 10 januari 2005 @ 16:04:
[...]
Ik heb het nu op balanced mode lopen.. en dan ziet het er nog altijd beter uit dan alle andere mmorpg's op het moment. EQ2 is gewoon grafisch de sterkste van allemaal.
quote]
Neuh, ik doe niet aan flamewars
De demo van EQ2 liet me idd de mooiste graphics zien van alle MMORPGs...
[...]
Ik heb het nu op balanced mode lopen.. en dan ziet het er nog altijd beter uit dan alle andere mmorpg's op het moment. EQ2 is gewoon grafisch de sterkste van allemaal.
quote]
Neuh, ik doe niet aan flamewars
De demo van EQ2 liet me idd de mooiste graphics zien van alle MMORPGs...
Dit dus.
/edit
wat zijn julie ingame namen?
Ik
Unaz - Antonya Bale (of hoe je dat ook schrijft
)
Even wat zoete screens voor jullie
Dit is op highest quality.. hiermee heb ik wel lag in de grote steden helaas

Dit is met balanced mode met mijn radeon 9600pro, amd2600 met 1 gyg ram. Hiermee heb ik NOOIT LAG!

Close up van mij in de Baubelshire

Heb inmiddels wel hele andere armor enzo majah
wat zijn julie ingame namen?
Ik
Unaz - Antonya Bale (of hoe je dat ook schrijft
Even wat zoete screens voor jullie
Dit is op highest quality.. hiermee heb ik wel lag in de grote steden helaas

Dit is met balanced mode met mijn radeon 9600pro, amd2600 met 1 gyg ram. Hiermee heb ik NOOIT LAG!

Close up van mij in de Baubelshire

Heb inmiddels wel hele andere armor enzo majah
[ Voor 10% gewijzigd door Loona35 op 12-01-2005 10:48 ]
Verwijderd
lol Antonica is idd niet echt kleinVerwijderd schreef op zondag 09 januari 2005 @ 12:06:
ik zit nergens.. ik was beta speler![]()
/me rent huilend weg
En trouwens ook niet leeg (hier op Runnyeye iig niet
Ik ben even aan het kijken hoe ik een mooie SP tabel kan maken, de huidige wordt nooit meer geupdated en er staat bovendien foute info in

EQ2 blijkt trouwens enorm CPU-limited te zijn volgens de forums (is opzich wel logisch omdat het een MMORPG is).
Goed nieuws voor diegene met een snelle AMD 64 socket 939 processor iig
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2005 11:59 ]
heheheVerwijderd schreef op donderdag 13 januari 2005 @ 09:07:
nee hij draait het beste op een pentium IV, dat staat tenslotte onderaan![]()
ja dar heb hier thuis ook nog om zitten lachen met me pa
Iemand die leuke guilds ken op Antonia Bayle?
Verwijderd
In freeport zit een nederlandse guild genaamd de vrijbuiters. leuke guild. veel leden en redelijk actief.loona35 schreef op vrijdag 14 januari 2005 @ 10:03:
Iemand die leuke guilds ken op Antonia Bayle?
vraag even aan ashensugar voor een invite.
Kharta
Lvl 14 predator
Hier graag verder --> [rml][ PC] Everquest 2[/rml]
Dit topic is gesloten.