Toon posts:

Nieuwe Maxtor maar 31,4 ipv 80 GB

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleem met mijn nieuwe (2e) HD.

Bij het formateren kreeg ik de melding dat mijn HD maar 31,4 ipv 80 GB is. Ik heb nu beide schijven op een aparte kabel aangesloten maar dat heeft niet geholpen. Iemand een idee hoe ik dit probleem te verhelpen?

PC specs:

Moederbord: Aopen (3,5 jaar)
Primaire HD: Maxtor 40 GB

Alvast bedankt.

Jeroen

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Kijk eens hier: OM FAQ / Beleid daar staat het prima uitgelegd en wat er aan te doen is.

/me Welkom op GoT trouwens. *

[ Voor 43% gewijzigd door Guardian Angel op 16-10-2004 15:31 ]

ARME AOW’er

• Mad_Manic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:31
Ff bios updaten denk ik. Staat allemaal in de faq idd.

• dinkelover
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-03 12:29
Misschien had de schijf al partities en heb je niet de schijf maar een partitie geformatteerd?

Waar heb je gegevens vandaan? Welk besturingssysteem ALS dat al aanwezig is... Hoe meer info hoe beter :)

pepernooot

• LinuX-TUX
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 02-03 20:35
Dit soort dingen zijn idd al beschreven in de diverse partitionerings FAQ's.

Dus je moet OF even kijken of je BIOS up2date is
OF even goed nachecken of je niet je 32GB clip aan hebt gezet met je jumpertjes (kan ook nog wel eens gebeuren bij mensen die snel snel snel alles doen, maar vergeten even 2 keer te kijken)

edit:
Doe ik het weer 8)7 nieuw venstertje openen, en 10 minuten later reageren met "even de FAQ lezen" terwijl het er al 3 keer staat
spuit 11

[ Voor 21% gewijzigd door LinuX-TUX op 16-10-2004 15:45 ]

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Welkom op GoT :)

Kennelijk is de registratievoorwaarden jou ontschoten. Het is wijselijk om eens terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog in z'n geheel te doornemen, incluis de onderliggende linkjes. Zodoende kun je jezelf een beter beeld verschaffen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

Het komt in ieder geval hierop neer: inzet, basiskennis, logica en researchcapaciteiten. Je had in dit geval o.a. gewoon in de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum hoeven kijken voor een antwoord. Het direct-linkje is jou al gegeven. Doe er je voordeel mee ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.