Ik heb besloten me athlon 700 te gaan overclocken naar 900 toe.Kan dat?Via de manier van de multiplier veranderen.Zo ja kan dat?En op hoeveel volt zal mijn pc dan moeten draaien?
Verwijderd
Een ding: gebruik de search!!! (niet vervelend bedoeld hoor maar daar staan de antwoorden op je vragen, probeer maar)
1) Koop een GoldenFingerDevice (http:/www.oc-shop.nl/)
2) Maak je cache-devider lager
3) Stel je GFD in, 900MHz. doet ut bij mij op 1.75V, maar goed, zoek eerst maar es rond... (ook op tweakers.net zelf)
Er zijn al genoeg Athlon overclocking reviews geweest
2) Maak je cache-devider lager
3) Stel je GFD in, 900MHz. doet ut bij mij op 1.75V, maar goed, zoek eerst maar es rond... (ook op tweakers.net zelf)
Er zijn al genoeg Athlon overclocking reviews geweest
Verwijderd
Eerst een golden finger aanschaffen, www.comptechworld.nl.
Ik heb mijn 750 op 941 gekregen, multiplier op 9 en FSB op 104 met een voltage van 1.95... succes ermee.
Ik heb mijn 750 op 941 gekregen, multiplier op 9 en FSB op 104 met een voltage van 1.95... succes ermee.
Je moet er wel zeker van zijn of je dit wel wilt:
Om de GFD op je Athlon Classic te zetten moet je namelijk dat zwarte kastje van je Athlon afhalen. Dit doe je door vier stangetjes DOOR TE BREKEN.
Kan niet zo veel fout gaan als je het goed doet, maar goed... je garantie is in ieder geval weg...
Om de GFD op je Athlon Classic te zetten moet je namelijk dat zwarte kastje van je Athlon afhalen. Dit doe je door vier stangetjes DOOR TE BREKEN.
Kan niet zo veel fout gaan als je het goed doet, maar goed... je garantie is in ieder geval weg...
Ik heb ook laats mijn athlon opengebroken, geen probleem hoor verder, zo makkelijk 
Maar het probleem was bij mij dat ik hem maar 50 Mhz heb kunnen opclocken, en dat is minder...
Maar het probleem was bij mij dat ik hem maar 50 Mhz heb kunnen opclocken, en dat is minder...
Don't You stare there, Operate!
Ik heb mijn Athlon Classic 700 ook op 900 lopen met een goldfinger van comptechworld
ik heb er nu 1.90 volt overheen lopen ...
hij word nu 47 met
ik heb er nu 1.90 volt overheen lopen ...
hij word nu 47 met
Member of QU|CCC Sub team Lilacgrazer&K03(K)
Pagina: 1