-= Very annoying forum person =-
Kijk eens bij dat bestand zoveel.inf wat voor een rechten er op staan dan?
Dat staat wel goed..m33p schreef op 16 oktober 2004 @ 14:09:
Kijk eens bij dat bestand zoveel.inf wat voor een rechten er op staan dan?
-= Very annoying forum person =-
master_viper,
Ik ga dit topic sluiten omdat het niet voldoet aan wat wij graag zien op GoT
Ik mis namelijk in je topicstart wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen - waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht en wat heb je al geprobeerd?
Daarnaast mis ik in je topicstart een duidelijke probleemomschrijving - je neemt bijvoorbeeld al niet de moeite om even de volledige foutmelding over te typen of wat extra rand-informatie te geven (sinds wanneer heb je dit probleem, heb je iets bijzonders gedaan, met hoeveel verschillende (soorten) programma's heb je dit probleem e.d.)
Daarnaast is ook je topic titel nog eens niet in orde omdat je OS ontbreekt
Genoeg reden om dit topic dus te sluiten zodat je even opnieuw kan proberen
Ik ga dit topic sluiten omdat het niet voldoet aan wat wij graag zien op GoT
Ik mis namelijk in je topicstart wat je zelf al geprobeerd en gedaan hebt om je probleem op te lossen - waar heb je bijvoorbeeld al eens op gezocht en wat heb je al geprobeerd?
Daarnaast mis ik in je topicstart een duidelijke probleemomschrijving - je neemt bijvoorbeeld al niet de moeite om even de volledige foutmelding over te typen of wat extra rand-informatie te geven (sinds wanneer heb je dit probleem, heb je iets bijzonders gedaan, met hoeveel verschillende (soorten) programma's heb je dit probleem e.d.)
Daarnaast is ook je topic titel nog eens niet in orde omdat je OS ontbreekt
Genoeg reden om dit topic dus te sluiten zodat je even opnieuw kan proberen
Dit topic is gesloten.
![]()