Toon posts:

kopie van dvd, gemaakt met dvd shrink

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb meer als 2 uur (zelfgemaakte) film met dvd shrink op een DVD gezet, deze doet het prima. Maar nu wil ik een kopietje maken maar die mislukken steeds.

DVD is normaal afspeelbaar, ook andere met DVD shrink gemaakte DVD's kunnen niet gekopieerd worden.

Meer mensen met dit probleem, en hoe lossen we het op?

• E-Vix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-07 22:16

E-Vix

Nu met sneeuw!

Wat is het probleem?
Wat werkt er niet?
Hoe kopieer je de DVD's?

Failed opening '/home/users/7942/signature.inc' for inclusion (include_path='.:') in /home/www/got/userstats.php on line 25

Verwijderd

Moet je wel eerst vertellen WAT er mis gaat, foutmeldingen e.d. ????

Verwijderd

Topicstarter
Ik stel dvd samen met TMPGEG dvd author, bestand is te groot voor dvd maar maak de vob files aan op hd.
Dan lees ik deze bestanden in met DVD shrink, en brandt ze op de dvd. de dvd is prima afspeelbaar.
Dan wil ik een kopie maken met nero 6.0, en dan komt er halverwege een error, burnproces failed.

• SuBurP
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-09-2024
Copieer je 1 op 1 ?
als dat zo is dan is de snelheid van je dvd lezer niet voldoende om het proces bij te benen en kan je een error krijgen omdat de brander te lang op data moet wachten.
Oplossing is om de dvd die je wilt copieren eerst op je harde schijf te zetten en vanaf daar met nero een dvd tje te branden.

• FUBAR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 19:36

FUBAR

F*ed up beyond all recognition

probeer eens met dvddecrypter het origineel als iso te lezen en vervolgens als iso te branden, dat zou moeten werken

To be, or not to ...ehh.... what was the question?

Verwijderd

Topicstarter
tis gelukt met dvd decrypter, dan branden met tmpeg dvd author
en bendankt he.

• HappyGilmore
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-05-2025

HappyGilmore

Hits it over the highway ...

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 14:41:
Ik stel dvd samen met TMPGEG dvd author, bestand is te groot voor dvd maar maak de vob files aan op hd.
Dan lees ik deze bestanden in met DVD shrink, en brandt ze op de dvd. de dvd is prima afspeelbaar.
Dan wil ik een kopie maken met nero 6.0, en dan komt er halverwege een error, burnproces failed.
Waarom gebruik je DVD Shrink niet om je DVD te kopieren??

Verwijderd

Topicstarter
niet aan gedacht eigenlijk
nero is voor kopieren
shrink voor verkleinen

maar inderdaad, ik kan nero wel wissen
Pagina: 1