Toon posts:

PC reboot na bootscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hai

Ik heb tijdens het computeren perongeluk op de switch van mn stekkerdoos gedrukt.

Nou is dat normaal niet zo erg, maar hij stond toch een halve seconde op aan/uit (dat ie gaat kraken). Sindsdien doet ie dus raar.

Voltages zijn goed
De fan draait volgens mn Bios 1300/5200 toeren, wat erg raar is, maar hij loopt niet instabiel ofzo.
Temps zijn ook ok.

AMD Athlon 2600+ Barton core
Hitachi 80GB HDD
256MB DDR
ATI radeon 9600Pro, afkomstig uit een HP Pavilion (waarvan de drivers maar niet willen installeren)

Ik hoor ook een lage zachte toet (2x) een soort kreun.

:) alvast bedankt!

• Egg
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 10-01 15:24

Egg

In der Schweiz jah!

hmm, lijkt me idd niet zo goed.
je voeding heeft waarschijnlijk een oplawaai gehad, je kan proberen een andere voeding aan je ssysteem te hangen, en kijken of het dan opgelost is...?
het kan nl zo zijn dat je voeding een tikkie instabiel is geworden.

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

Topicstarter
Maar waarom pas na het bootscreen dat ie uitvalt dan...?

Ik krijg trouwens nog 0.2 seconden een blauw beeld met tekst te zien voordat hij reboot. Ik kan dat dus niet lezen

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

zet je er ook ff bij datje een asus a7v8x mobo hebt :P

uhm...

heb je geprobeerd windows opnieuw t instelleren??

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Nee (nog) niet.

Heb ik eigenlijk ook vrij weinig zin in ^_^

• Romke

Romke

Dieselhead

kan ik me voorstellen....

er zit trouwens ook een herstelfunctie op de XP cd....

moet je eens proberen te herstellen....

maar als ik jou was zou ik de doos ff opnieuw installeren en dan weer kijken
offtopic:
en anders breng je em bij mij :P

[ Voor 13% gewijzigd door Romke op 16-10-2004 14:23 ]

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.

Verwijderd

Topicstarter
Hij reageert niet op CD's...

Mobo zal wel dood zijn door de klap ;(

Mn 2e Asus A7V8X-x al hehe...

De volgende dus ff niet

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

Verwijderd schreef op 16 oktober 2004 @ 14:00:
Maar waarom pas na het bootscreen dat ie uitvalt dan...?

Ik krijg trouwens nog 0.2 seconden een blauw beeld met tekst te zien voordat hij reboot. Ik kan dat dus niet lezen
omdat na je bootscreen al je componenten Echt aan het werk worden gezet? hij is gewooon instabiel, kdenk dat er gewoon een subtiel doorbrandertje plaats heeft gevonden. probeer je voeding/vga/hdd is te verwisselen. btje een klus, maja, met als je niet precies weet wat het is....

MSI GX660R for the win!

• Romke

Romke

Dieselhead

offtopic:
dat moet je hem niet laten doen..

hij heeft al wat teveel hardware verkloot...

• Egg

Egg

In der Schweiz jah!

offtopic:
oh ja...hehe..dat was ook van die radeon 9600 pro, waar hij die cooler vanaf ging "Slopen" :9

gewoon winxp opnieuw proberen te installeren, als dat niet werkt voor de zekerheid kijken of ECHT ALLES goed vast zit.

MSI GX660R for the win!

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
:
Die 9600Pro doet het na de naaimachine olie er op gepleurt te hebben, uitstekend!

Hmm nou ja..Ik krijg van een goede vriend van mij te horen dat het Puur aan Windows ligt.
Of VGA drivers zijn beschadigd, of het systeemregister.
Volgens hem is het gelukkig te fixen :)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 13:05 ]

Pagina: 1