Ik heb een Maxtor 200 GB SATA harde schijf. Deze schijf heb ik opgedeels in 2 partities. 1 voor windows en 1 voor data. Nu sluit mijn PC zich vaker automatisch af waarna hij mijn SATA schijf niet meer vind en dus niet in Windows XP Pro kan opstarten. Volgens mij heeft dit iets te maken met de HD. De enige oplossing voor zover mij bekend is het afsluiten van de spannings toevoer en de PC opnieuw op te starten. Dan vind hij de HD gewoon. weet iemand waar dit aan kan liggen? (Drivers?)
Voor zover ik weet, en ik ben nou niet echt een Die Hard Tweaker, heb ik alle nodige software voor zowel mobo als RAID goed geinstalleerd en voldoende geupdate. Buiten bekende software matige aanpassing zoals de drivers van nForce soundcard, werkt alles perfect, als het werkt. Ik heb alle nieuwste driver geinstalleerd. Dus ook de BIOS van het mobo en de drivers voor de nForce2 chipset. (opde geluidsdrivers na want die werken gewoon niet>)
Nog even mijn PC specs op een rijtje zetten voor de Die hard Tweakers
Mobo: A7N8X-E Deluxe
Geheugen: DDR 512 Dual Channel 400Mhz
Processor: AMD XP 1700+
HD1: Maxtor 200 GB SATA
HD2: WD 120 GB ATA
HD3: WD 40 GB ATA
Lite-on Cdrom speler 52x
Lite-on Brander 52x
Ik hoop dat ik jullie voldoende geinformeerd heb om mij eventueel uit te helpen met mijn probleem.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Amixia
Voor zover ik weet, en ik ben nou niet echt een Die Hard Tweaker, heb ik alle nodige software voor zowel mobo als RAID goed geinstalleerd en voldoende geupdate. Buiten bekende software matige aanpassing zoals de drivers van nForce soundcard, werkt alles perfect, als het werkt. Ik heb alle nieuwste driver geinstalleerd. Dus ook de BIOS van het mobo en de drivers voor de nForce2 chipset. (opde geluidsdrivers na want die werken gewoon niet>)
Nog even mijn PC specs op een rijtje zetten voor de Die hard Tweakers
Mobo: A7N8X-E Deluxe
Geheugen: DDR 512 Dual Channel 400Mhz
Processor: AMD XP 1700+
HD1: Maxtor 200 GB SATA
HD2: WD 120 GB ATA
HD3: WD 40 GB ATA
Lite-on Cdrom speler 52x
Lite-on Brander 52x
Ik hoop dat ik jullie voldoende geinformeerd heb om mij eventueel uit te helpen met mijn probleem.
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Amixia