[Hotmail] Regelmatig onmogelijk om wachtwoord in te tikken

Pagina: 1
Acties:

• guillaume
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 04:19
'k Ben zojuist telefonisch benaderd door iemand waar ik de PC 2 weken geleden heb geïnstalleerd en zij kampt nu met het volgende probleem:

Als ze wil inloggen op haar betaalde Hotmail-account, is het vaak niet mogelijk om het wachtwoord in te vullen. Naar zij me vertelt "komen er geen puntjes in het wachtwoord-'hokje' te staan" als ze haar pass invoert.

Wat eraan voorafging:
1. Ze probeerde een plaatje te openen waarop de virusscanner in Hotmail aangaf dat het een virus bevatte. Later probeerde ze het nog eens en werd de pic niet meer herkend als zijnde een virus. Daarna is ze - probleemloos - met de pic aan de slag gegaan.
2. Ze vertelde me dat aanvankelijk de cursor ging 'bibberen' zodra ze iets wilde invullen. Dit zou zijn wanneer en HD-activiteit was.

Ik heb haar in ieder geval een offline scan laten doen (hele systeem, voordat het was opgestart, als in Opstartscan met Avast!) -> niets gevonden.

OS: Windows XP SP2 NL, Office 2003, Internet Explorer 6 (i.i.g. met alle updates van t/m zaterdag twee weken geleden)

Daarnaast zou ik vandaag langskomen, maar zojuist belde ze me dat er niets meer aan de hand was de afgelopen xx keer dat ze 't had geprobeerd. Echter, kan het natuurlijk zo weer terugkeren. Is dit 'n bekend fenomeen (toch 'n wat onbekender virus o.i.d.?) Op GoT/Google kon ik i.i.g. niets vinden.

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21

AzzKickah

06-CENSORED

Volgens mij was het gewoon een 'niet-zo-ervaren-gebruikster' die vergeten was het
'hokje' voor password aan te klikken? 8)7

• guillaume
AzzKickah schreef op 16 oktober 2004 @ 12:55:
Volgens mij was het gewoon een 'niet-zo-ervaren-gebruikster' die vergeten was het
'hokje' voor password aan te klikken? 8)7
Zo erg is't nou ook weer niet met haar gesteld :P En de cursor stond dus wel bij 'wachtwoord', want daar trilde die zo. Bovendien heeft ze vergelijk: op haar laptop werkt alles prima.

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10:03
ze gebruikt een numeriek password, gebruikt de keypad en heeft num-lock uitstaan?

op een laptop heb je geen keypad en moet je dus via de balk boven de letters, waar het wel goed gaat.

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

• guillaume
Als dat zo zou zijn zou het nu natuurlijk nog steeds niet werken, tenzij ze 't zelf niet eens in de gaten heeft dat ze soms numpad en soms de cijfers boven de letters gebruikt. Ik heb haar wel 'n m'n ooghoeken haar wachtwoord in zien tikken: letters.
Toch... O+

[ Voor 31% gewijzigd door guillaume op 16-10-2004 13:23 ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-08 21:07

Korakal

Up up up!

• guillaume
Oeps, dubbelpost 8)7

[ Voor 115% gewijzigd door guillaume op 16-10-2004 13:24 ]

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:21

AzzKickah

06-CENSORED

OnTracK schreef op 16 oktober 2004 @ 13:07:
ze gebruikt een numeriek password, gebruikt de keypad en heeft num-lock uitstaan?

op een laptop heb je geen keypad en moet je dus via de balk boven de letters, waar het wel goed gaat.
oeii, slim!
Pagina: 1