Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Thomson lyra PDP2840 volume limiter deactiveren

Pagina: 1
Acties:

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 11:07
Ik heb hier een turial gevonden om de volume limiter van mijn Thomson lyra PDP2840 Mp3 player te deactiveren.

http://www.mpex.net/forum...s=0&postorder=asc&start=0

het werkt bij mij, ik heb nu teminste een goed volume met mijn Mp3 player.

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 20:37
Hmm heb het bij een vriend van me toch anders gedaan, ging een beetje als volgt: download de europeese en de amerikaanse firmware (in amerika word hij volgens mij door rca uitgebracht, moet je even zoeken). Pak beide bestanden uit naar een aparte map (dus de install bestanden uitpakken) en kopieer vervolgens het firmware bestand uit de amerikaanse firmware map (staat in een submapje) naar de zelfde map in de europeese firmware map. En vervolgens de firmware even updaten en hij zou het goed moeten doen.

Mocht je er niet uitkomen mail me dan maar:P

(ik weet niet of dit zo werkt voor deze speler, maar werkte prima voor de pdp2810)

[ Voor 8% gewijzigd door Aapenootjes op 16-10-2004 11:52 ]

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-11 11:07
dat had ik ook al geprobeerd maar dat werkte bij mij niet
aapenootjes schreef op 16 oktober 2004 @ 11:49:
Hmm heb het bij een vriend van me toch anders gedaan, ging een beetje als volgt: download de europeese en de amerikaanse firmware (in amerika word hij volgens mij door rca uitgebracht, moet je even zoeken). Pak beide bestanden uit naar een aparte map (dus de install bestanden uitpakken) en kopieer vervolgens het firmware bestand uit de amerikaanse firmware map (staat in een submapje) naar de zelfde map in de europeese firmware map. En vervolgens de firmware even updaten en hij zou het goed moeten doen.

Mocht je er niet uitkomen mail me dan maar:P

(ik weet niet of dit zo werkt voor deze speler, maar werkte prima voor de pdp2810)