Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
Verwijderd
Makkelijkste methode is met FlaskMpeg 0.594. Als je daar je IFO opent, kan je meteen kiezen of je subs wilt meecoderen en in welke taal. Wel even checken met de player, want soms blijkt de taal die voor Nederlands moet doorgaan Deens of Pools te zijn. Andere methode is met bijv. Subrip de subs te rippen (doh:)) en 1. met VirtualDub (met de sub-plugin) de subs aan de Divx toe te voegen. 2. Subrip's subs om te zetten naar SAMI (Win Media Players Sub formaat) bijv met subconv. Dan moet er nog iets sufs gedaan worden. nl de AVI met de SAMI combineren.
Dat gaat zo: Speel de AVI af (met WMP) en zorgt dat captions/ondertiteling aan staat. Drag 'n' Drop de SAMI file op de WMP. Sluit WMP en open de AVI daarna weer. Dan zou je ook ondertiteling moeten hebben.
Dat gaat zo: Speel de AVI af (met WMP) en zorgt dat captions/ondertiteling aan staat. Drag 'n' Drop de SAMI file op de WMP. Sluit WMP en open de AVI daarna weer. Dan zou je ook ondertiteling moeten hebben.
K dan, even proberen :-)
Ik blijf er iig vrij nuchter onder....
Verwijderd
Heb je goede ervaring met het omzetten van DivX naar Mpeg dan??? Ik dacht dat het resultaat nou niet bepaalt in de buurt van DivX zal komen. Maar wat voor compy heb je dan, want dan neem je toch gewoon een software matige DivX-player met subtitles support!!
GrTnX Corleone.
GrTnX Corleone.
Ik denk dattie divx naar mpg wil omdat z'n hollywood kaartje dat aankan 
zie topic paar regels lager: kan ik divx kijken over mn mpg2 kaart
dus ja, dan moet je terug naar mpg, en eventueel met ondertiteling. Welk proggie dat kan weet ik alleen niet.
Overigens zou ik als TVout zo belangrijk is, en je eventueel toch wilt upgraden een Matrox G400 nemen, dan krijg je alles op je tv (divx, avi, mpg, dvd, asf, smr, whatever)
Of G450, want 400 isser niet meer
zie topic paar regels lager: kan ik divx kijken over mn mpg2 kaart
dus ja, dan moet je terug naar mpg, en eventueel met ondertiteling. Welk proggie dat kan weet ik alleen niet.
Overigens zou ik als TVout zo belangrijk is, en je eventueel toch wilt upgraden een Matrox G400 nemen, dan krijg je alles op je tv (divx, avi, mpg, dvd, asf, smr, whatever)
Of G450, want 400 isser niet meer