Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16

Metro2002

Memento mori

Topicstarter
ik heb nu een siemens mc60 (postbank) en heb daarbij een seriele datakabel aangeschaft. Alles lijkt het goed te doen, de data suite van siemens werkt, plaatjes uploaden ed werkt ook allemaal. Alleen het gprs programma van siemens vindt de telefoon niet (ingesteld op juiste com poort) . Hierdoor is het niet mogelijk om de telefoon als modem te gebruiken.
is daar nog een aparte driver oid voor nodig :?

• Metro2002
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16

Metro2002

Memento mori

Topicstarter
ok, het is opgelost. ik heb gewoon zelf een modem geinstalleerd (Als zijn bluetooth op com1 8)7 )
en het werkt :D :D
echt onwijs gaaf om draadloos te kunnen internetten overal met mijn laptoppie :P

alleen, betaal je met gprs nou per minuut of per wat je binnenhaalt? en weet iemand hoeveel dit is?

• supersook
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-11 08:28

supersook

Professioneel prutser

Metro2002 schreef op 16 oktober 2004 @ 13:43:
[..]

alleen, betaal je met gprs nou per minuut of per wat je binnenhaalt? en weet iemand hoeveel dit is?
Met GPRS betaal je per hoeveelheid data. Zo te lezen is het via de Postbank en dus via Telfort en volgens mij rekent die 1,5 euro per MB.

oja, tipje: msnen kost dus niet zoveel data, maar doe dat het liefst niet via de normale msn software maar via een alternatieve client zoals bijvoorbeeld Trillian. De normale MSN haalt namelijk een zootje icoontjes en reclame binnen tijdens het msnen en die nemen op hun beurt weer een x aantal kb's in beslag, wat je dus bij een alternatieve niet hebt)