Een club3d geforce 5200 in een shuttle mv43vn?

Pagina: 1
Acties:

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:09
Ik kan voor 250 euro een complete systeemkast kopen gebaseerd op een:
(dit is voor mij echt een buitenkansje!!!)

moederbord: shuttle mv43vn v7.3
http://eu.shuttle.com/en/...spx/tabid-36/7_read-9979/
verder een pentium 4, 2.6 Ghz, 521 MB geheugen.
Vrij compleet!

Allemaal een prima PC, ik stel alleen mijn vragen bij de videokaart.(uitbreidingsmogelijkheden)

Het moederbord heeft als optie een interne videokaart Savege pro 4(OBSOLUUT GEEN OPTIE)
De PC wordt standaard geleverd met een ATI Radeon 7200 van 25 euro, en die wil ik vervangen door een andere AGP kaart, namelijk:

club 3d geforce 5200. Dit is als het goed is een universele AGP kaart op 8x speed, maar het moederbord met een universele 2x, 4x ondersteund maximaal 4x.
Deze kaart kan ik gratis krijgen(overblijvertje van een vriend)

Als ik het goed begrijp, met inzage in de FAQ (http://gathering.tweakers...st_message/17919685#welke) moet dit lukken, maar zeker weet ik dat niet. Gaat dit werken??

Mijn doel is uiteindelijk: Lekker(geen belachelijk hoge eisen! ;) ) Far Cry, Splinter Cell 2, Battlefield Vietnam, en misschien heel stiekem Doom3 op low res kunnen spelen.

Nu vraag ik raad: :?
Gaat die club 3d videokaart werken?
Is dit een uberhaupt een goede optie, of moet ik dit laten schieten?
Kan ik misschien voor niet veel meer, een andere moederbord kopen(dit vind ik veel gedoe, en ik heb geen ervaring met overzetten processor, bevestiging moederbord op kast, ed)?

[ Voor 6% gewijzigd door jmk op 16-10-2004 02:20 ]

Yippie kayak, other buckets!

• Cybersijp
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:40
Prima deal imho, alleen zoals je zelf al aangeeft een 5200 is niet een top kaartje. Maar goed een gegeven paard mag je niet in bek kijken toch? en deze kaart op agp 4x gaat werken hoor.

Als je straks weer wat knaken over hebt kan je altijd nog een andere gpu kopen toch? en eh game ze :P

[ Voor 8% gewijzigd door Cybersijp op 16-10-2004 03:12 ]

Mijn lieve dochter Jo-Anne Chloé : Machtig kind, dat ook van friet houd, maar wil dat nou niet???

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18:09
Bedank voor je reactie! Ik ga hem gewoon kopen!

Yippie kayak, other buckets!