Toon posts:

Anonieme Proxy's bannen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Enige tijd word iemand die een subdomein heeft bij mij last van mensen die haar gastenboek volkladderen met de meest ranzige berichten. Via het gastenboek kan ik die persoon wel verbannen en via mijn povider waar de server draait (Lycos) kan ik ook wel IP's verbannen.

Dit is jammergenoeg een enorm tijdrovend klusje.

Wie weet hoe ik Anonieme proxy's standaard kan verbannen van mijn site? Ik weet dat daardoor het bezoekersaantal gigantisch naar beneden kan gaan, maar dat heb ik er wel voor over.

Als er een code voor is, moet ik die dan in het .htacces bestand plakken? En kan ik ook een soort 404 pagina maken waarin wort uitgelegt dat de pagina bezocht wordt door een geheime proxy en mocht dit niet zo zijn, dat ze wij dan kunnen mailen?

Alvast bedankt!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:37
dit topic is waarschijnlijk wel de moeite waard om eens te bekijken.. [Alg] Gastenboek spamming tegengaan *. Verder geef ik je weinig kans op "algemene code tegen anonieme proxies". Als het zo makkelijk was waren die er niet geweest ;)

Regeren is vooruitschuiven

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17:40
Misschien dat je Protowall kunt proberen. Dat is een pakketfilter op driver niveau die aan de hand van een een lijst verkeer blokkeert. Het is onderdeel van een groter project op www.bluetack.co.uk .

Ze bieden daar een serie van lijsten met IP nummers die je om diverse redenen zou kunnen bannen. Lijsten tegen p2p snuffelaars, anonieme proxies, trojans, spy ware, sites uit het militaire domein, ....

Centraal in dit project staat Blocklist Manager om van de site lijsten te kunnen downloaden en naar lijsten voor diverse applicaties te converteren.

Je kunt de lijst van Protowall natuurlijk ook handmatig programmeren op die ene proxy. :7

[ Voor 8% gewijzigd door EricJH op 16-10-2004 02:07 ]