Updaten van Flash-website

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• Jewie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:45
Hallo,

Mijn sportclub is in het bezit van een fraaie website welke is opgemaakt in Flash. Aangezien echter niemand dermate verstand heeft van het gebruik ervan heb ik aangeboden er eens naar te kijken.

De website bevat een rubriek 'Wedstrijduitslagen'. Op dit moment worden deze handmatig in het Flash-bestand aangepast, hetgeen dus veel fouten (en ergernis) met zich mee brengt omdat niemand hier iets van snapt. Mijn idee is dus om door middel van PHP een tekstbestand te gebruiken (met de actuele uitslagen) en deze te includen in de betreffende Flash-pagina. Dit tekstbestand zou dan actueel moeten worden gehouden door middel van een formulier welke via de browser benadert kan worden (waardoor FTP-en) in zijn geheel vervalt.

Dit laaste zal het probleem niet zijn. Maar kan iemand mij uitleggen hoe ik ervoor kan zorgen dat dit tekstbestand kan worden 'ge-included' in Flash?

Alvast bedankt.

• Rob
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Rob

Heb je hier al op gezoch op GOT of googlet? Want dit is redelijk standaard.

In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-05 21:24

NMe

Quia Ego Sic Dico.

[google=flash tutorial read from text file].
Woei. :P

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:49

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

euh ja, de handleiding eerst doorlezen voor je een topic opent zou wel fijn zijn :)
(BTW, flash vragen horen over het algemeen in Webdesign & Graphics, maar ik plaats nu een slotje omdat het een vrij basic vraag is)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.