Op dit moment ben ik bezig met een IPv6 tunnel op te zetten om verbinding te maken met de IPv6 newsserver van xs4all. De tunnel werkt goed en pingen naar newszilla6.xs4all.nl werkt zonder problemen.
Nu wil ik graag gebruik maken van newsleecher en daarvoor moet ik het volgende commando toevoegen in een batchbestand om de tunnel op te zetten:
wat de volgende error opleverd:
Nu zal dit waarschijnlijk te maken hebben dat deze code bedoelt is voor xp aangezien netsh het commando portproxy niet kent na het invoeren van interface van te voren.
Nergens heb ik op internet een oplossing kunnen vinden voor dit probleem. En aangezien het commando netsh redelijk nieuw is voor mij zou ik niet weten hoe precies de juiste verbinding op te zetten.
Nu wil ik graag gebruik maken van newsleecher en daarvoor moet ik het volgende commando toevoegen in een batchbestand om de tunnel op te zetten:
code:
1
| netsh interface portproxy add v4tov6 listenport=119 connectaddress=newszilla6.xs4all.nl connectport=119 |
wat de volgende error opleverd:
code:
1
2
| The following command was not found: interface address=newszilla6.xs4all.nl connectport=119. |
Nu zal dit waarschijnlijk te maken hebben dat deze code bedoelt is voor xp aangezien netsh het commando portproxy niet kent na het invoeren van interface van te voren.
Nergens heb ik op internet een oplossing kunnen vinden voor dit probleem. En aangezien het commando netsh redelijk nieuw is voor mij zou ik niet weten hoe precies de juiste verbinding op te zetten.
There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!