msi mega pc 180 tv out werkt niet

Pagina: 1
Acties:

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20:43
hoi,

ik ben sinds vandaag in het bezit van een mega pc 180 van msi en wil heel graag de tv out hiervan gebruiken maar het lukt me niet.

de tv out gaat via een s video stekker naar tulp en wordt vanaf daar in de tv gestoken in een scart adapter, ik heb de tv insteld als 2 de monitor (dual screen support) maar hij doet helemaal niks. Vervolgens ben ik alle landen nagegaan voor de diverse pas/ntsc formaten maar dat hielp ook niks en van de search wordt ik ook niets wijzer.

Wie kan mij helpen...

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

• shure-fan
schopje

want ik zit hier echt mee, ik ben hier vandaag de hele dag mee bezig geweest.

heb mijn pc 2 keer moeten herformatteren vanwege instellingen die dan weer niet kloppen, dus kan iemand mij helpen??

• Scooper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:04
Wat voor TV heb je?

Ik heb hier zelf een Philips TV staan (gematigd oud), en die wil niks eten, niet van mijn laptop, niets van mijn computer (s-video, composite). Andere TV's werken wel weer. Dit is btw met een ATI M10 en een GF 4 TI4200.

Dus het kan ook aan de tv liggen.
Oftewel, probeer het is op een andere tv!

[ Voor 9% gewijzigd door Scooper op 17-10-2004 04:54 ]

SRK35ZS-W

• shure-fan
ik heb een jubilee tv (37 cm 5 jaar geleden van blokker) er op geprobeert maar die wil niet maar hier moet ie wel op den duur op gaan draaien, heb ook een samsung en deawoo geprobeert maar dat wil ook niet.