Toon posts:

Kan je winxp home incl sp2 geslipstreamed ergens downloaden?

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben mijn windows xp home cdrom kwijt en het wordt weer eens tijd om mijn pc op te schonen.

Ik kan wel eerst ergens winxp home nl gaan downloaden, installen en dan slipstreamen, maar dit lijkt me ietsie sneller.

klas laatst ergens dat er zo'n bestand bij microsoft weg te downen was volgens mij maar kan dat bericht niet meer terug vinden.

Verwijderd

ik weet niet wat jij precies onder slipstreamen bedoelt maar je kan
ergens op tomshardware guide een guide (hoe toepasselijk) lezen waarin
staat hoe je een SP2 download kan samenvoegen met een Windows installatie vanaf CD.

Ideaal.. iso-tje van maken daarna. Ik heb het ook gedaan via die manier van die gasten. Werkt perfect.

• bigfoot1942
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
ja er zijn plaatsen waar je dit(winxp home incl sp2) kan downloaden.
dat is echter illegaal en daarom mag ik je daarbij niet helpen.
dat MS zelf zoiets gedaan heeft lijkt me sterk.

[ Voor 7% gewijzigd door bigfoot1942 op 15-10-2004 22:45 ]

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:23
bigfoot1942 schreef op 15 oktober 2004 @ 22:45:
dat MS zelf zoiets gedaan heeft lijkt me sterk.
Opzich zou het natuurlijk kunnen, als ze bij Microsoft eerst controleren of je eerst een licentie hebt... maar ik denk idd niet dat dit het geval is.

@TS: Er zijn plaatsen waar je dit kunt downloaden ja, en als je een licentie hebt is het niet verboden. Hier op GoT kunnen we je echter niet helpen, we kunnen niet controleren dat iedereen die het leest daadwerkelijk een licentie heeft...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Je kunt toch ook een cd nabestellen via Microsoft , bij aantonen dat je een licentie hebt? Anyway , het beste hiervoor kun je even contact opnemen met de rechthebbende , namelijk microsoft :)

Voor het slipstreamed verhaal moet je ook bij hen , of hun site zijn :) Als het daar ergens staat zal het kunnen. Je kunt natuurlijk ook eerst zelf zorgen voor je originele cd , dan zelf sp2 erin slipstreamen en vervolgens een cd branden daarvan? Aangezien je toch een licentie hebt mag dat gewoon :)

[ Voor 45% gewijzigd door Raku op 15-10-2004 22:52 ]

Raku

Verwijderd

Topicstarter
Simulated Zero schreef op 15 oktober 2004 @ 22:49:
Je kunt toch ook een cd nabestellen via Microsoft , bij aantonen dat je een licentie hebt? Anyway , het beste hiervoor kun je even contact opnemen met de rechthebbende , namelijk microsoft :)
mjah loop al een tijdje te zoeken op hun website, maar kan nu niet echt zeggen dat die optie er duidelijk bij staat :S

Heb zo en zo een hekel aan contact met microsoft, ze weten altijd alles beter :( net zoals hun programmatuur.

tis dat linux nog niet alle functies van mijn laptop en spellen ondersteund & winxp er standaard bij zat, anders had ik geen windows meer.

maar thnx voor de hulp iig.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Overigens is je licentie/code het belangrijkst. Met geldige licentiecode kan je volgens mij best een CD kopieren of zelfs downloaden - zolang je die licntie maar gebruikt. Maar goed. Downloaden: in ieder geval niet via GoT. Copyight enzo ;)

Neem contact op met MS en je hebt zo een nieuwe CD, de rest is simpel: [rml][ Howto] Windows XP Sp2 slipstreamen[/rml]

Wegens Licentie of copyright schendingen sluit ik dit topic dan ook :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.