[muis en toetstenbord] de diNovo types hoe zit dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 134 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• klaasopurk
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:13
als ik kijk bij pricewatch van tweakers ( pricewatch: Logitech diNovo Media Desktop (BE) ) dan zie ik drie soorten

maar ik zie geen verschillen bij de winkels en toch moet die er zijn.
ik zie dezelfde plaatjes enz.

ik zie bij logitech ook maar 1 soort.

weet iemand wat het verschil is? :?

Klaas

• WVL_KsZeN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 06:46
? is gewoon hetzelfde type bij 3 verschillende winkels.. (tenminste BE en USB, die voor laptops is gewoon een kleiner type met een andere muis)

[ Voor 44% gewijzigd door WVL_KsZeN op 15-10-2004 22:53 ]

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

breinonline

Are you afraid to be known?

De Logitech diNovo Media Desktop (BE) zal wel een gewone diNovo zijn, maar met Belgische toetsenbord indeling (AZERTY in plaats van QWERTY). De Logitech diNovo Media Desktop (USB) lijkt mij de normale versie. Geen idee waarom daar USB bij staat, hij is immers ook PS/2. De Logitech diNovo Media Desktop voor laptops tenslotte is mij een raadsel. Ook google zegt hier niets over.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

Verwijderd

Je bedoelt deze link zeker, want die andere is gewoon 3 verschillende shops:
http://www.tweakers.net/p...B=Pricewatch&Query=DiNovo

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:50

breinonline

Are you afraid to be known?

breinonline schreef op 15 oktober 2004 @ 22:52:
De Logitech diNovo Media Desktop (BE) zal wel een gewone diNovo zijn, maar met Belgische toetsenbord indeling (AZERTY in plaats van QWERTY). De Logitech diNovo Media Desktop (USB) lijkt mij de normale versie. Geen idee waarom daar USB bij staat, hij is immers ook PS/2. De Logitech diNovo Media Desktop voor laptops tenslotte is mij een raadsel. Ook google zegt hier niets over.
In de nieuwe computer!totaal staat de uitleg over de laatste: Logitech komt met een niet bluetooth versie met een kleine, makkelijk meeneembare muis, speciaal bedoelt voor notebooks. Volgens de c!t is de desktop wegens prijs en niet BT versie ideaal voor de desktop pc :)

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini