Toon posts:

Missend RAR bestand

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een film gedownload en ik heb 69 rar bestanden van r00 t/m r68.
Alleen het bestandje *.rar mis ik.
Dit lijkt mij geen missend bestand omdat ik die 69 delen in een ingepakt bestand heb gekregen.
Is hier een manier voor om dit te fixen????

• Lord_Gaav
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-05 13:13
Verwijderd schreef op 15 oktober 2004 @ 22:12:
Ik heb een film gedownload en ik heb 69 rar bestanden van r00 t/m r68.
Alleen het bestandje *.rar mis ik.
Dit lijkt mij geen missend bestand omdat ik die 69 delen in een ingepakt bestand heb gekregen.
Is hier een manier voor om dit te fixen????
als je het van een nieuwsgroep hebt geplukt voegen ze ook vaak .PAR (parity) bestanden toe. hiermee kan je missende bestanden reconstructen.

als de PAR bestanden niet beschikbaar zijn dan heb je denk ik pech, want in de .rar van een spanned archive (dus in meerdere delen) staat de header van de film, en die heb je nodig

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Als WinRar aangeeft dat hij een bestand mist (.rar) zal het niet te fixen zijn , tenzij je toevallig wat .par bestanden hebt. Heb je die r00 al eens geprobeerd te openen? Als hij dan een foutmelding geeft gaat het niet werken / is het niet te fixen :)

Raku

• Chrissels
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-04-2022
Als bij het uitpakken om het .rar bestand gevraagd wordt, dan zal je die er toch bij moeten zoeken.

Probeer om met een P2P progje te zoeken naar het missende bestand.

[ Voor 27% gewijzigd door Chrissels op 15-10-2004 22:15 ]

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

je begint met de .r00 uit te pakken misschien.
anders moet je degene waarvan je meuk hebt ff lief aankijken.

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Sja, probeer of de .r00 genoeg is. Check of er .par / .par2 is. Zo niet: stap naar de bron. Je hebt er vast voor betaald dus mag best wat service verwachten van de rechthebbenden :P

Kunnen wij ook weinig aan veranderen op eerste hulp bij warez (?) na :o

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.