Beste mensen, ik heb sinds een tijd mijn asus 9600xt terug.(was stuk gegaan) Ik natuurlijk blij en helemaal toen ik zag dat er op de geheugen modules stond 407
. Ik helemaal blij, kaartje er in en eerst zien wat hij op stock snelheden deed met omgega 4.9 drivers bij 3d mark 05 (draaide eerst net 9500pro en heb score van 18xx gehaald). Een score van 15xx haalde ik. Beetje teleur gesteld natuurlijk omdat ik met de 9500pro standaard meer haalde.
Maar nu kom ik ff terug op die geheugen snelheid van het geheugen. Ik begin te overclocken. Chip op 530 en geheugen op 330ddr (660). Gelijk artifacts
. Ik denk hoe kan dit. Ik chip terug klokken. Geen resultaat. Artifacts blijven. Geheugen terug klokken. Probleem over. Temps zijn goed volgens smartdoctor. gpu 43, mem 45.
Hoe kan dit?? Ik vind dit een beetje vreemd en jammer natuurlijk. Ik was van plan om een grotere score te krijgen dan de 9500pro die een ik een terug voor een prikkie heb kunnen kopen.
Hopelijk weten jullie antwoord.
Maar nu kom ik ff terug op die geheugen snelheid van het geheugen. Ik begin te overclocken. Chip op 530 en geheugen op 330ddr (660). Gelijk artifacts
Hoe kan dit?? Ik vind dit een beetje vreemd en jammer natuurlijk. Ik was van plan om een grotere score te krijgen dan de 9500pro die een ik een terug voor een prikkie heb kunnen kopen.
Hopelijk weten jullie antwoord.