Toon posts:

[XP] Map kwijt in XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja misschien een hele domme vraag maar ik ga hem toch stellen ......

Op een dag wilde ik mijn comp aanzetten en toen kreeg ik het opstartscherm.. drukte OK... en toen zei windows >>> persoonlijke instellingen laden, en 5 sec later windows afsluiten en ik was weer in het welkomsscherm... Ok ken meer mensen die een antispyware programma gedraait hebben en bij wie dit gebeurt is... De letters waren verschoven of zo.

Ik had geen XP pro CD meer.. dus window XP home erop gezet... werkte allemaal goed, alleen werkte geen enkel programma meer dat onder XP pro geinst. was. mijn oude documenten kan ik wel terug vinden in DOCUMENTS & SETTINGS en dan de juiste gebruiker..... maar nu het probleem>>>

Alles staat er dus nog op... maar kan de oude map > Gedeelde bestanden nergens meer vinden... is die wel gewist of zo? laat windows dan alles staan behalve die? kan de map echt nergens meer vinden. weet iemand waar die kan staan? Heb documents & stettings al paar keer doorgekeken.

Bedankt!

Verwijderd

C:\Documents and Settings\All Users\Gedeelde Documenten\

Volgens mij is dat de map die je zoekt ;)

Verwijderd

De map gedeelde documeten map zou moeten staan onder de All Users.
Hoewel het zou kunnen zijn dat de gedeelde documenten map een bepaalde "instelling" is (namelijk dat het de gedeelde documenten toont op All users).

Wellicht is het voorgekomen dat de "instellingen" niet bewaard zijn gebleven. Zoals je ook al zei met je programma's. Daar waren de "instellingen" ook niet bewaard gebleven.

Hier zou ik me iets over kunnen bedenken... mss dat je er wat aan hebt.

Verwijderd

Topicstarter
ja dat is de map gedeelde documenten... maar waar zijn de documenten die daar in stonden? hij heeft de oude Mijn documenten niet verwijderd (,met shit voor school en zo...). wist ie geedeelde documenten dan wel? stonden allemaal films in die map.. en kan ze nergens meer vinden