[9800 AIW] Beeldopname van Xbox spellen lukt niet goed

Pagina: 1
Acties:

• Hazuki
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-05 19:02

Hazuki

On my Suzuki

Topicstarter
Ik heb hier in mijn PC een Hercules 9800SE All In Wonder, en aan de S-Video ingang hangt m'n Xbox. Als ik bij de TV-mode van Ati MMC de bron op S-Video en PAL-B zet heb ik gewoon goed beeld in het menu van de Xbox. Zodra ik een spel opstart is het beeld meteen zeer belabberd. Als ik NTSC instel heb ik wel beeld, maar het is niet erg goed, en kleur ontbreekt. Weet iemand misschien een manier om dit op te lossen? :)

PS2 aansluiten lukt wel gewoon trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door Hazuki op 15-10-2004 20:43 ]

Koekie?

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Topicstarter
Ok, ik heb ontdekt dat het beeld met PAL-60 wel goed is :) Alleen mist er een gedeelte aan de rechterkant.
De spellen die ik op mijn scherm probeer te krijgen zijn overigens gewoon PAL versies en mijn Xbox is gemod en dus regiovrij.

Ik neem aan dat het probleem bij mijn videokaart of de software ligt. Heeft niemand dan enig idee wat ik zou kunnen doen om het op te lossen? ;(

Koekie?

Verwijderd

Wedden dat zoiets met de Xbox2 wel goed gaat lukken ? ;)

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-08 21:35

ThaHandy

Discovery Channel

Hazuki schreef op 16 oktober 2004 @ 16:24:
Ok, ik heb ontdekt dat het beeld met PAL-60 wel goed is :) Alleen mist er een gedeelte aan de rechterkant.
[....]
pal-60 kan je op de Xbox uitzetten onder video opties

• Hazuki

Hazuki

On my Suzuki

Topicstarter
Hmm, dat lost zo te zien niets op, PAL-60 werkt nu ook niet meer, net als de rest. Is er geen manier om een NTSC signaal te gebruiken ofzo?

Ik heb wel het programma Config Magic, waarmee ik onder meer de EEPROM kan aanpassen. Video & XBE region staat nu op PAL, Region 4. Ik ben echter nogal huiverig voor aanpassing aan dit soort zaken, aangezien ik weinig verstand heb van wat het doet.

[ Voor 48% gewijzigd door Hazuki op 16-10-2004 20:15 ]

Koekie?

Verwijderd

hej hazuki mag ik even je email?
ik heb ook een ati 9800 SE AIW...
maar nogal veel problemen mee misschien kan jij me even helpen dus voeg even toe plz:
younes0807@hotmail.com

alvast bedankt :)
Pagina: 1