[PHP/MySQL]

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• imp4ct
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-04 22:55
Hoi,

Ik zit met een probleempje, ik zou graag voor mijn website een post systeem willen kunnen gebruiken. Nu ik heb al op het internet liggen zoeken, hier op het forum etc. Maar niet echt iets gevonden wat ik zocht. Wat ik zoek is voor kenners denk ik vrij simpel, want het moet totaal niet zo chic zijn ofzo. Het scriptje moet enkel in mijn DB nieuws plaatsen, de teks, de volledige datum .. and that's it.

Nu ik heb een DB, heb een host die PHP ondersteunt etc.. maar kan iemand mij een beetje op weg helpen, want mijn PHP kennis is verre van goed, maar ik kan wel programmeren, dus ik versta het ergens wel. Mijn SQL gaat wel, mits ik Oracle nog heb gehad en daar kan ik nog wel aan uit.

URL : www.zionweb.be

Je gaat direct zien hou mijn nieuwsposting in zijn werk gaat. Hoe ik het nu doe is elke dag in mijn .htm file wat bijvoegen uploaden en dan huppa, maar dat ben ik langzamerhand beu aan't geraken en eens ik op weg ben met dat newspost systeem denk ik wel dat ik mijn plan naar andere upgreades wel vind.

Wil iemand mij hier dus mee helpen ofzo? Zou heel tof ziijn :).

Bedrijf : Webtrix

Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:50

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Ik zie een hele mooie beschrijving van wat je wilt, maar hier kunnen we niets mee :) Programming & Webscripting gaat over programmeren en programmeerproblemen. Nergens geef je aan wat er niet lukt :) Zoals het topic nu overkomt, wil je aan het handje meegenomen worden om te beginnen.

Daarvoor ziet je hier fout. Als je een concreet probleem hebt, dan kan je hier een topic openen. Immers, zonder concreet probleem gaat het topic een beetje zweven en weet niemand wat hij er mee aan moet. Voor de eisen die we stellen aan een topic, zie P&W FAQ - De "quickstart" :)

Om je een beetje op weg te helpen: Kant en klare scripts zijn te vinde op bijvoorbeeld www.hotscripts.com . Wil je zelf aan de slag, dan kan je eens kijken naar een SQL tutorial, bijvoorbeeld op www.w3schools.com/sql en php tutorials. Deze zijn her en der verspreidt op internet wel te vinden; www.php.net is ook een goed startpunt :)

Deze gaat in ieder geval dicht :)

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.