Toon posts:

PC loopt ineens niet meer soepel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi hoi,
Ik heb sinds vandaag een pc hier staan die voorheen bij mijn zoon boven stond
( AMD Athlon xp 2.10 GHz met 512 mb aan geheugen en een Ati Radeon 9600 videokaart.
Nu het volgende probleem.... Ik speel dezelfde spellen en kijk de zelfde films als voorheen mijn zoon met deze pc speelde, alleen bij mij loopt alles nu niet lekker.
Films en spellen haperen, zelfs een simpel spelletje als dynomite deluxe loopt niet lekker.
Er is verder niks verandert aan de pc, zelfde windows( xp) nieuwe drivers voor de videokaart.
Ik snap er nu niks meer van en ik hoop dat jullie misschien mij kunnen helpen.

Grtz Erik.

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Misschien laatst nog een een programma (Virus/spyware?) geinstalleerd dat nogal veel geheugen vreet?

druk eens op ctrl alt delete om te kijken of een een programma is wat (te)veel geheugen gebruikt.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
"vaag probleem" is ook een redelijk vage topictitel, ik denk dat deze een betere indruk geeft van het probleem. ;) Ik heb je topictitel dus even veranderd.

Verwijderd

Topicstarter
Neeh mijn cpu staat op 0 tot 4 en als ik een film draai gaat hij naar 20 tot 25.
Staat trouwens nog steeds dezelfde virus scanner op als mijn zoon had.

Verwijderd

Topicstarter
Ghehe oke dan Aikeleer, dit is mijn eerste keer hier :9

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11-2025

Strikie

Athletics

Spyware verwijderen/defragmenteren/opschonen c: schijf/registerschoonmaken dit klinkt als een vervuilde Windows installatie.

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik heb mijn c gedefragmenteerd ad-aware laten scannen ( vond er 10)
Maar hoe doe je nu opschonen en register schoonmaken?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Regcleaner, en opschonen is simpel, alle troep weggooien die je niet gebruikt.

Verder kun je natuurlijk ook altijd nog ff je virusscanner updaten en een complete scan doen.
En eens windows update draaien.

Als je dit doet kom je er wel ;)

Succes!

[ Voor 11% gewijzigd door Roberto op 15-10-2004 22:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Hummz het bleek dus dat mijn virusscanner (McAfee) mijn pc continu aan het scannen was 8)7 Ik heb dat nu uitgezet en alles loopt weer zoals het moet lopen ;)
Weer een les wijzer geworden :P
Pagina: 1