Partitionering weg, gegevens ook?

Pagina: 1
Acties:
  • 48 views sinds 30-01-2008

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-03 00:27
Ik heb een Maxtor HD van 200 GB. Ik had drie partities (C, D, E). Op D en E had ik documenten, etc. en op C had ik Windows.

Tijdens de installatie (na het formatteren, ntfs) is mijn pc uitgevallen. Toen de installatie opnieuw begon gaf hij aan dat C: onbruikbaar was.

Ik heb nu mijn HD in een oude rammelkast met Win2000 en Partion Magic 7 Demo. Hij heeft aan dat er 131071 MB ' unallocated' is.

Kan ik mijn D en E terug krijgen? Ik heb D en E niet geformatteerd.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Hang die harddisk eens in het systeem waarop je nu zit.
Misschien kan je daar op de D & E komen die je had.

Ey!! Macarena \o/

• StephanVierkant
Nee, daar heb ik hem nu in hangen. Hij ziet geen partities. (alleen de C van die andere pc natuurlijk ;) )

• StephanVierkant
Niemand verder?

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

ik denk dat die data er nog wel op staat.

kijk es hier:
OM FAQ / Beleid

misschien kan een van deze tools je data er nog af halen

[ Voor 22% gewijzigd door bratos op 15-10-2004 19:22 ]

eerst kijken dan zeiken

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kan er vrijwel zeker van uit gaan dat de data nog terug te halen is. Zolang je maar geen full format probeert te doen, zou je het waarschijnlijk terug kunnen halen met een van de programma's die vermeld staan in de FAQ.

Het is prima om, zoals je het nu al hebt gedaan, geen partities verder aan te gaan maken op de disk. Niet gaan stoeien met formats dus. :)

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Het is hier op GoT de bedoeling dat je eerst research pleegt door o.a. de FAQ van het probleem-gerelateerde subforum te raadplegen :) bratos heeft de juiste plaats in de FAQ al gegeven.

Overigens:
Hoe kom je er in hemelsnaam op om een topic na krap 11 minuten omhoog te kicken?? 8)7

Anyway, FAQ-gevalletje, dicht dus. Gezien het feit dat je de FAQ geeneens hebt geraadpleegd en je een uiterst kansloze kick aan dit topic hebt verkocht, heb ik sterk het idee dat je totaal geen weet van hebt wat wij hier op GoT van de gebruikers verwachten. Ik raad je dan ook aan om terug te klikken naar de [faq]registratievoorwaarden[/] en deze alsnog rustig ende aandachtig in z'n geheel door te nemen, incluis de onderliggende linkjes ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.