Hoi,
Als ik iets probeer te uppen naar m'n webspace krijg ik de volgende error:
Goed, zal wel vol staan zou je denken.. Maar dat is dus niet zo.. Heb alles in de directory gedelete en er staat helemaal niets meer..
Als ik een folder aan wil maken geeft ie ook deze error en dat ik geen rechten heb..Het rare is dat ik wel gewoon dingen kan deleten en verschuiven..
Via IE iets wil uppen kan ook niet.. Ik kan gewoon inloggen en op de FTP komen maar als ik iets wil uppen krijg ik weer een error en vraagt om m'n password.. Als ik
die intyp zegt ie dat ie niet goed is..
.
Iemand enig idee?
Als ik iets probeer te uppen naar m'n webspace krijg ik de volgende error:
Exceeded storage allocation..STATUS:> Transferring file "/www/Dagglarian Sounds.mp3"...
STATUS:> Checking directory existence: "/www".
STATUS:> Remote directory already exists: "/www".
COMMAND:> TYPE I
200 Type set to I
COMMAND:> SIZE Dagglarian Sounds.mp3
550 Dagglarian Sounds.mp3: No such file or directory
STATUS:> Requested action not taken (e.g., file or directory not found, no access).
COMMAND:> CWD /www/Dagglarian Sounds.mp3
550 /www/Dagglarian Sounds.mp3: No such file or directory
STATUS:> Requested action not taken (e.g., file or directory not found, no access).
COMMAND:> CWD /www
250 CWD command successful.
STATUS:> PWD skipped. Current folder: "/www".
COMMAND:> PASV
227 Entering Passive Mode (-edit-).
COMMAND:> STOR Dagglarian Sounds.mp3
STATUS:> Connecting FTP data socket (-edit-)...
150 Opening BINARY mode data connection for Dagglarian Sounds.mp3
ERROR:> Can't write to data socket. Socket error = #10053.
552 Transfer aborted. Disk quota exceeded
ERROR:> Exceeded storage allocation.
Goed, zal wel vol staan zou je denken.. Maar dat is dus niet zo.. Heb alles in de directory gedelete en er staat helemaal niets meer..
Als ik een folder aan wil maken geeft ie ook deze error en dat ik geen rechten heb..Het rare is dat ik wel gewoon dingen kan deleten en verschuiven..
Via IE iets wil uppen kan ook niet.. Ik kan gewoon inloggen en op de FTP komen maar als ik iets wil uppen krijg ik weer een error en vraagt om m'n password.. Als ik
die intyp zegt ie dat ie niet goed is..
Iemand enig idee?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2004 03:18 ]