Externe HD usb 2.0 probleem (herkening)

Pagina: 1
Acties:

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Perfecte schijf gekocht. Wou een ghost maken van mij bestanden.. is er iemand zo slim geweest de harddisk uit te zetten.. (duurde te lang) nou doe ik hem aan en hoor ik wel het pingeltje van dat hij herkend word alleen hij word niet meer weergegeven bij deze computer.
Op een andere PC word hij herkend (word herkend als seagate hd) alleen hij laat hem ook niet zien als schijf bij deze computer. Hij kan bij instellingen wel zie dat hij 160 gb is.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:23
Waarschijnlijk is er geen goede driveletter ingesteld, misschien handig als je wat meer informatie geeft?

OS?

• josjos
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-12-2023
Sorry. Windows XP allebei de PC's. Het is plug and play helemaal geen drivers (geen cd bij de aankoop aanwezig)
En normaal deed hij het perfect alleen na het ghosten (en verkeerd afsluiten |:( ) doet hij het niet meer. Heb Norton Ghost al gedeinstalleerd maar helpt ook niet. En hij zou het op een andere pc daarintegen ook moeten doen.

• Evos
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:23
De informatie is nog wat vaag, maar kijk eerst of je hem ziet bij "schijfbeheer" als je hem daar zit moet je een schijf moeten zien met partities die je een driveletter kan geven...