Ik ben de trotse bezitter van een Harman Kardon AVR 505/DVD 506 Limited Edition combo en ben tot nu toe volledig in mijn nopjes met mijn apparatuur. Echter sinds ik vanmiddag een CD (Parachutes van Coldplay om precies te zijn) in de 506 heb afgespeeld reageert de DVD 506 totaal niet meer op de bijbehorende afstandbediening. Met de remote van de AVR 505 kan ik echter (gelukkig) de DVD nog wel bedienen (maar dan is niet alle functionaliteit beschikbaar zover ik op die remote kan zien).
Ik heb dus zo'n voorgevoel dat de afstandbediening van de DVD 506 op een of andere manier zodanig van slag is geraakt dat deze niet meer de juiste signalen verzend naar de DVD 506. Kan dit op een of andere manier zelf gefixed worden (reset ofzoiets dergelijks) of moet ik volgens de verkoper (Polectro) m écht terugsturen naar HK zodat ik 2 weken (zolang duurt het schijnbaar totdat er een vervangend model/gerepareerde afstandbediening wordt teruggestuurd) lang niet meer op een fatsoenlijke manier naar DVD's kan kijken?
Alle tips zijn welkom...
Ik heb dus zo'n voorgevoel dat de afstandbediening van de DVD 506 op een of andere manier zodanig van slag is geraakt dat deze niet meer de juiste signalen verzend naar de DVD 506. Kan dit op een of andere manier zelf gefixed worden (reset ofzoiets dergelijks) of moet ik volgens de verkoper (Polectro) m écht terugsturen naar HK zodat ik 2 weken (zolang duurt het schijnbaar totdat er een vervangend model/gerepareerde afstandbediening wordt teruggestuurd) lang niet meer op een fatsoenlijke manier naar DVD's kan kijken?
Alle tips zijn welkom...
[ Voor 14% gewijzigd door mindcrash op 15-10-2004 17:54 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)