Kan iemand me zeggen of ik Mediaplayer kan de-installeren en hoe. Ik kan wel muziek afspelen maar geen videobestanden meer. Hij geeft een foutmelding met codes die niks zeggen zoals: klasse is niet geregistreerd, code 80040154, code C00D11CD, framedyn.dll ontbreekt. Dit alles na diverse herstelpogingen van mij bv. de 10 over de 9. Vreemd is dat ik wel mijn videobestanden kan afspelen met bv. PowerDVD of de speler van WINonCD. Als ik het niet kan oplossen moet ik de mediaplayer enkel houden voor muziek af te spelen. Of weet iemand een oplossing?
Verwijderd
Configuratiescher - > Software - > Windows Componenten.... dan even mediaplayer zoeken.
Mediaspeler uninstallen...
Dan Mediaplayer 9 weer installeren... zo zou ik het doen.
Je zegt dat je problemen hebt met de codecs... als je die weer opnieuw installeerd? Dit kan ook nog wel eens helpen. Windows Media Encoders bestaat er ook nog....
Misschien dat je er even bij kan zetten wat jij al geprobeerd hebt.
Mediaspeler uninstallen...
Dan Mediaplayer 9 weer installeren... zo zou ik het doen.
Je zegt dat je problemen hebt met de codecs... als je die weer opnieuw installeerd? Dit kan ook nog wel eens helpen. Windows Media Encoders bestaat er ook nog....
Misschien dat je er even bij kan zetten wat jij al geprobeerd hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 21:49 ]
Bedankt voor de hulp. Ondertussen heb ik het probleem omzeild door er een image over te zetten van een andere schijf waar het probleem zich niet voordeed.