De GOT/Fok! smileys schoppen kont!
En ik ben vast niet de enige die er zo over denkt
Maar naast een GOT-bezoeker ben ik ook een frequent MSN gebruiker (sociale contacten e.d.
).
Helaas, helaas is het al een tijdje niet meer mogelijk de GOT-smileys te hardcoden in MSN, maar met de komst van custom smileys is dit opgelost
Wat mij opviel is dat de GOT-smileys niet echt passen bij de stijl van de MSN smileys, waarna ik op het idee kwam de GOT-smileys na te bouwen (met behulp van een beetje fotosoep
) in de MSN stijl 
Graag jullie comments hierover, tips om ze te verbeteren, requests en natuurlijk jullie eigen ingevingen!
Resultaat
<==> 
<==> 
<==> 
<==> 
<==> 
<==> 
<==> 
<==> 
<==>
<==>
Downloads
• De orginele GOT/Fok! smileys
• De bewerkte MSN GOT/Fok! smileys (inclusief resources)
En ik ben vast niet de enige die er zo over denkt
Maar naast een GOT-bezoeker ben ik ook een frequent MSN gebruiker (sociale contacten e.d.
Helaas, helaas is het al een tijdje niet meer mogelijk de GOT-smileys te hardcoden in MSN, maar met de komst van custom smileys is dit opgelost
Wat mij opviel is dat de GOT-smileys niet echt passen bij de stijl van de MSN smileys, waarna ik op het idee kwam de GOT-smileys na te bouwen (met behulp van een beetje fotosoep
Graag jullie comments hierover, tips om ze te verbeteren, requests en natuurlijk jullie eigen ingevingen!
Resultaat
<==>
<==>
<==>
<==>
<==>
<==>
<==>
<==>
<==>
<==> Downloads
• De orginele GOT/Fok! smileys
• De bewerkte MSN GOT/Fok! smileys (inclusief resources)
[ Voor 4% gewijzigd door dxta op 15-10-2004 17:49 ]
Omelette du fromage!