Toon posts:

Counterstrike instellingen

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Even een paar vraagjes;

Ik hoor iedereen roepen over CS Source.... nu speel ik inmiddels ruim een half jaar met een retail versie van CS en inmiddels een upgrade via Steam naar 1.6. Ben ik nog up to date ?!

Ik HAD altijd een dynamic crosshair .... inmiddels niet meer en ik wil em graag terug; hoe moet ik dat doen want ik snap er geen zak van.

Ik hoor iedereen roepen over het aantal FPS .... geen idee waar ik dit moet instellen / testen ??? Speel vaak op 20+ servers en kom nogal eens in de problemen zoals je zult begrijpen.

Clans .... kan iemand mij vertellen waarom ik en of ik bij een clan zou moeten gaan spelen ? Heb je er iets aan en zoja wat dan ?

Er wordt in andere topics ook gesproken over een test die je kunt laten uitvoeren op je videokaart ivm met FPS.... kun je die test downloaden of iets dergelijks.

Groeten van n00b,

Rene_Himself

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-11 07:38
1.6 Is de nieuwste versie ja, er is nu wel CS:Source maar dat staat hier buiten.

De crosshair kun je nu instellen op klein/normaal/groot of automatisch geloof ik. cl_dynamiccrosshair 1 zonder " was geloof ik het command om het aan of uit te zetten, waarbij 1 aan is en 0 uit.

Als je je fps wilt zien moet je dit intypen in je console net_graph 3 Dan zie je het rechtsonder als het goed is. Je kunt ook in console je fps op 100 zetten, dit is de maximale stand voor CS. fps_max 100

Een test voor fps kun je downloaden ja. Bijvoorbeeld 3dmark 2001se. Dit programmatje test je cpu en videokaart en hier krijg je uiteindelijk dan een score uit. Op internet kun je dan wel een beetje terug vinden of het een beetje normale score is. Ik zelf haal met een amd xp1700+ en GeForce 4 ti4400 een score van rond de 8800.

Nog even over dat "clan" verhaal. Je moet natuurlijk niks. Ik ben verschillende keren gevraagt en heb het ook wel is gedaan. Het is best wel leuk omdat je dan bijvoorbeeld in een server met password 5 tegen 5 gaat spelen tegen een andere clan (war). Dit is veel tactischer dan het normale "public" CS. Er komt veel meer bij kijken. Je kunt zelfs aan een ladder mee doen. Dus een bepaalde rank krijgen met je clan.
Je kunt dit soort "wars" ook leren door op mIRC een kijkje te nemen bij #cs.gather.nl Hier zijn gewoon allemaal losse spelers en af en toe wordt er dan een war gestart. Dan kun je jezelf erbij zetten en speel je met in het begin allemaal onbekenden een war tegen elkaar. Uiteindelijk leer je ze een beetje kennen en wordt het pas echt leuk. Hier leer je echt heel veel van en komt je vast verder met het CS spelen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt ;)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37
Basic vraagjes die makkelijk zelf te beantwoorden zijn na wat zoekwerk, en anders hadden ze in het grote CS: Source of het grote CS 1.6 topic gekunnen.
Dicht.

Dit topic is gesloten.