Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• RooT
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 29-11 13:51
Ik heb Iron-on papier gebruikt voor een afbeelding op een stuk stof te krijgen. Maar dit heeft niet het gewenste resultaat. Ik dacht dat alleen de inkt overgebracht werd, maar er wordt een heel laagje glanzend materiaal (zal wel beschermlaag oid zijn) overheen gezet. Dit ziet gewoon lelijk uit bij die afbeelding wat ik heb.

Nu wil ik dit weer eraf krijgen. Is dit nog mogelijk?

Oja ik weet niet zeker of dit in GT thuis hoort, maar in de search had ik al wat andere topics over Iron-on papier gebruikt en die stonden in GT :)

Verwijderd

Voor zover ik weet is dat altijd zo. Dat papier kan niet echt nadenken en alleen bedrukte stukken transferren naar je textiel ;) Je houdt dus altijd een net-niet-wit laagje.

Edit: tenzij je dus je afbeelding uitknipt alvorens 'm te transferren.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2004 15:59 ]

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 10:04

André

Analytics dude

Als je dat niet wou had je dat van te voren af moeten knippen. En op de bedrukte stukken hou je toch dat laagje :)

• RooT
Ja dat dat laagje op de bedrukte stukken zit is niet zo'n probleem. Maar wel dat het op de niet bedrukte stukken zit. Want het plaatje wat ik heb is geen vierkant. Maar ik had gewoon een vierkant uitgeknipt, en nu zie je zo heel lelijk zo'n glanzend vierkant om mijn afbeelding :'(

Maar nu wil ik het dus eraf krijgen want het ziet echt niet uit :P En daarom mijn vraag hoe krijg je dat spul er weer af? Heel vaak wassen ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door RooT op 15-10-2004 16:04 ]

• André

André

Analytics dude

RooT schreef op 15 oktober 2004 @ 16:03:
Ja dat dat laagje op de bedrukte stukken zit is niet zo'n probleem. Maar wel dat het op de niet bedrukte stukken zit. Want het plaatje wat ik heb is geen vierkant. Maar ik had gewoon een vierkant uitgeknipt, en nu zie je zo heel lelijk zo'n glanzend vierkant om mijn afbeelding :'(

Maar nu wil ik het dus eraf krijgen want het ziet echt niet uit :P En daarom mijn vraag hoe krijg je dat spul er weer af? Heel vaak wassen ofzo?
Het is juist de bedoeling dat het er niet af kan, ook niet in de was dus ik denk dat dit shirt verneukt is en je een nieuwe zult moeten maken.

• RooT
Het is niet op een shirt maar op mijn schooltas. Fuck.. :X

Ook niet met goed schrobben ofzo? Want mij lijkt dat het daar niet voor tegen bestand is?

• André

André

Analytics dude

Je kunt het altijd proberen maar volgens mij is het een soort plastic die smelt en zo in de stof trekt dus ik geef je niet zo heel veel kans.
Pagina: 1