Ok verslag
Ik was mooi op tijd, samen met 2 vrienden een plekkie uitgezocht.
De veilingmeester legde alles netjes uit, grappige vent trouwens.
Het eerste artikel wat geveild werd was een home cinema set, die ik op ongeveer 700 euro winkelwaarde schatte.
Hij ging weg voor 500 (en dan nog 35% erbij he).
Edit: Deze dus
Pioneer’ HOME CINEMASYSTEM, bestaande uit: dvd-speler/tuner, type XV-DV990; Subwoofer, type S-DV990SW (450 W RMS); Satellite speakers, type S-DV990 ST
Over het algemeen werden de artikelen voor een normale prijs verkocht.. of zelfs meer

sommige mensen... DVD-spelers van vorig jaar of misschien zelfs eerder.. zonder afstandbediening voor 80 euro.. en er dan ook gelijk 2 kopen he..
Ik heb niet alles meegekregen.. was me aan het doodlachen.. wat een sukkels lopen er rond.. echt.. gewoon de winkelwaarde waar mee wordt begonnen en dan nog 100 euro overbieden.
Toen hét moment van de veiling, de eerste plasma TV.. een 127CM TV van Pioneer.. 3900 euro ging die weg.. dat geloof je toch niet.. gewoon 5400 euro voor een demomodel van vorig jaar of langer geleden.. Megapool is al een jaar failliet.
edit: Deze dus
’Pioneer’ PLASMATELEVISIE, 50 inch, 127 cm, type PDP-504 PE, incl. muurbeugel en tafelstandaard (D)
Hierna kwamen de keukendingetjes, niet echt interessant.. Rookpauze dus.. de mensen buiten waren ongeveer dezelfde mening toegedaan als ik.. Idioten daarbinnen

Een vrouw achter me.. 2 stofzuigers (paars /geel) voor 140 euro, ok 280 dus.. tel die BTW er nog maar ff bij op
Over het algemeen werden er van grote partijen 3 gewoon verkocht.. dus per opbod en de rest ging daarna in 1 koop. Dus 15 DVD-spelers voor 900 euro ofzo..
Tja, als je denkt dat je daar winst op kunt maken..
Bij grote partijen (IK) kon de koper idd kiezen hoeveel hij/zij er wilde. De rest werd dan tegen hetzelfde bedrag verkocht. Wat dan nog overbleef werd in 1 koop gegooit.
De receiver waar iemand om vroeg ging volgens mij tussen de 140 en 200 weg.. zijn er een aantal van geweest.. alle receivers gingen rond deze prijs weg, weet niet meer precies welke jij bedoeld.
Al met al was het leuk om een keer te kijken, maar denk maar niet dat je er met een koopje afkomt.. alleen als je een handelaar bent en geld hebt voor de grote partijen.. (8 HC-setjes voor 550 euro is geen geld toch?)
Ik ben anderhalf uur gebleven, toen naar de Media-Markt prijzen vergelijken
Ik heb geen foto's gemaakt, er is wel een kleine reportage op TV-Oost. Net ff gekeken. Zal nog wel een paar x herhaald worden.
Trouwens, er werd geveild in dezelfde volgorde zoals in de online catalogus
[
Voor 9% gewijzigd door
St@m op 19-10-2004 19:40
]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels