Toon posts:

primiere 6 problemen met audio

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
als ik een filmpje exporteer krijg ik daar geen geluid bij, weet iemand waardoor het kan komen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

(Zie ook exporteren van avi fims met adobe primiere )
Ik ga dit topic sluiten :o

Om twee redenen:
[list]
• een topic per vraag is genoeg, je bent niet de enige op het fourm en dubbele topics is zo niet echt sociaal te noemen ;)
• dit is toch echt te weinig info en "body" om op GoT een fatsoenlijk topic te zijn. Lees ook Wilke in "Adobe Encore problemen met branden" nog eens door: geef ajb meer info, wat geeft de handleiding er over? Idem F1, de website van de makers, google en de GoT-search? Welke codecs gebruik je, waar exporteer je naar, heb je die codecs ook op een PC waar je afspeelt? Een vraag op deze manier "over de muur gooien" is op GoT niet de bedoeling en ook helemaal niet nuttig (je wilt namelijk een antwoord, geen vervolgvragen): lees FAQ Forumgedrag nog eens door, net als per subforum relevante sticky topics (Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif).

Open gerust een nieuw topic in Software Algemeen, maar doe eerst zelf wat research en geef wat meer info ajb (zoals te zien in bovenstaande genoemde links). Succes & misschien tot zo :)

offtopic:
Premiere schrijf je niet zoals jij het doet, als je het goed schrijft, helpt het vast bij het vinden van tips en info ;)

[ Voor 4% gewijzigd door F_J_K op 17-10-2004 12:30 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.