Toon posts:

Problemen met een LG 795 Flatron monitor

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
hallo

ik heb dus een lg 795 ft monitor
maar ik heb wat problemen met de instellingen
als ik de monitor aansluit, dan ga ik eerst het beeld goed instellen. geen problemen tot nu toe
als mijn pc wat langer aanstaan dan gaat mijn beeld veranderen
het beeld word breeder zodat een stukje uit het beeld weg gaat
dus ik weer goed instellen zodat het beeld goed is (dus dat alles in het beeld zit en zonder een zwarte rand)
als ik mijn pc dan weer uitzet en laterna de pc weer aanzet dan is mijn beeld ineens weer gekrompen ( dus zie je een zwarte rand )
ik heb lg gebeld voor een nieuwe maar heb dus nog steeds hetzelfde probleem
wie kan mij aub helpen

alvast bedankt

gr wing

Verwijderd

Hmm, ja. Ik heb al twee LG Flatrons gezien die spontaan bij gebruik van cd-rom aan en uit aan.
Klopt toch iets niet aan die bak.

Neemt niet weg dat het een errug mooi dingetje is. :)

H.

• Coppertop
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dat "probleem" heb ik ook met mijn 19" Iiyama. Zover ik weet is dat normaal. Gewoon je monitor afstellen als ie een half uurtje aanstaat. De LG die bij mij in de winkelshowroom staat heeft trouwens hetzelfde.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt

Is dit trouwens bij alle monitors
want ik vind het best irritant,
maar als het normaal is hoef ik dus geen zorgen te maken

wing

• RD
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-03 14:35

RD

focus

Hey,

Ja das normaal, ik heb ook een LG Flatron. Dit is normaal, want je beeldbuis moet opwarmen of doet dat uit zichzelf. Dan verandert ook je beeld. Voor zover ik weet hebben alle monitoren dit, behalve dit superdure TFT schermen die toch niemand kan betalen. Dus gewoon je monitor een half uurtje aan laten staan en dan instellen en klaar.. :)

GREETZ RD :)

Verwijderd

Topicstarter
bij mij is het alleen de rechterkant die veranderd
de linkerkant blijft gewoon op zijn plaats

• Koen_R
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:05
Zoiets had ik ook elke keer met een LG 55i. Ik dacht dat ie elke keer bij opnieuw aan weer naar z'n oude instellingen terug ging. Was vaag want als je hem snel uit en aan zet deed ie het niet. Op het laatst dus niet meer steeds ingesteld en toen kwam ik erachter dat het na ongeveer 15 min. weer op z'n goede positie was. Moet dus blijkbaar gewoon opwarmen

• Cyberdeck
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-01-2024

Cyberdeck

bizar

M'n ibm trinitron doet hetzelfde maar dan in verticale zin. Nadat de monitor uitis geweest of in standby dan valt de taakbalk half buiten beeld. Na een minuutje dan is de monitor weer warm en dan is alles weer zoals het moet zijn!

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:32
nou, niet alle monitoren hebben dit, hoor.
Ik heb het zelf nog noit gezien, en mijn cheapo 15" ctx heeft er ook helemaal geen last van.

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:49
hoi,

ik heb ook de lg flatron 795ft+ en heb dit inderdaad ook. gewoon een kwetie van ff laten opwarmen ;-)

Volgens mij hebben de meeste monitoren dit verschijnsel trouwens... (geen probleem dus)

Verwijderd

Voor eens en altijd: Alle trinitron monitoren hebben dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Verwijderd

ik heb hiet twee monitoren staan en bij mijn oude 15" CTX heb ik dat probleem nooit gehad

en bij mijn nieuwe had ik dat probleem alleen dat ik mijn instellingen kwijt was als de stroom er af was geweest. 17"trinitron flat screen (sony buis)

maar ook bij lang gebruik blijf hij het zelfde

Verwijderd

Mijn huidige ctx pr500t kent dit probleem totaal niet (opwarmtijd). Ik heb het beeld 1 enkele keer ingesteld voor 1024x768 en heb het in tijden niet meer hoeven wijzigen. Het staat gewoon rotsvast en wil maar niet verbreden of versmallen. B-)
Pagina: 1