misschien een rare opmerking; maar de nieuwe 0.09µ processoren van AMD zijn in vergelijking een stuk kleiner dan de 0.13µ.
deze verkleining qua oppervlakte zorgt er misschien voor dat de CPU minder stroom gebruikt, maar hij heeft ook een kleiner oppervlakte om warmte af te stoten... dús meer koeling nodig, dús meer kosten, want een beetje goede cooler *zonder teringherrie kost ook wel weer wat..!
waarom zoeken ze geen andere oplossingen ipv deze CPU te implementeren..?
een aantal maanden geleden hoorden ik, een paar roddels denk ik, dat AMD er aan dacht "piramide" achtige processoren te bouwen, die dus aan 2 kanten koelbaar zijn.. wel met wat meer ruimter nodig in de kast, maar dat is toch niet altijd een probleem?
dat wou ik even weten misschien weet iemand er wel wat van af..
vast wel 
edit: processors, omg, processoren
deze verkleining qua oppervlakte zorgt er misschien voor dat de CPU minder stroom gebruikt, maar hij heeft ook een kleiner oppervlakte om warmte af te stoten... dús meer koeling nodig, dús meer kosten, want een beetje goede cooler *zonder teringherrie kost ook wel weer wat..!
waarom zoeken ze geen andere oplossingen ipv deze CPU te implementeren..?
een aantal maanden geleden hoorden ik, een paar roddels denk ik, dat AMD er aan dacht "piramide" achtige processoren te bouwen, die dus aan 2 kanten koelbaar zijn.. wel met wat meer ruimter nodig in de kast, maar dat is toch niet altijd een probleem?
dat wou ik even weten misschien weet iemand er wel wat van af..
edit: processors, omg, processoren
[ Voor 4% gewijzigd door sjongenelen op 15-10-2004 14:42 . Reden: spelfout :) ]
you had me at EHLO