Toon posts:

FC2 DVD ISO Download Problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Zeer Vaag ??

Als ik De DVD iso van Fedora core2 wil downloaden behoort deze 3.99 GB te zijn, dit staat er ook doodleuk achter maar zodra ik hem wil downloaden, download hij een bestand van 72 MB ?? wel gewoon dezelfde naam en locatie als de iso die ik selecteer.

Maakt niet uit bij welke mirror ik het probeer hij is altijd 72mb ? ik doe dit gewoon via de Red-hat Site. Ook met DAP blijft dit probleem zich voordoen.

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:49
Je oude topic over hetzelfde onderwerp doet het nog prima hoor (dus ga daar maar gewoon verder :) ):

Fedora Core 2 wil niet booten/

Voor de rest geldt alweer dat er veel informatie mist. Welke URL download je dan? De Red Hat site is vrij uitgebreid hoor ;)
En met welk programma doe je dat? Heb je al met google gezocht of anderen dit probleem ook hebben? Is je harddisk niet toevallig gewoon vol?

Kijk, dat deze vraag vrij 'basic' overkomt is op zich niet zo'n probleem; wel dat opnieuw alle informatie mist waarmee het probleem misschien op te lossen zou zijn.

[ Voor 4% gewijzigd door Wilke op 15-10-2004 14:37 ]

• Wilke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:49
Ik bedoel dat niet kwaad hoor - maar denk je zelf ff in, wat wil je nu dat mensen zeggen "Oh ja zeg..lullig voor je...maar wat kan ik daar aan doen?". Veel meer valt er met deze topicstart niet echt over te zeggen namelijk.

Nu ik even ben gaan zoeken zie ik wel dat je gelijk hebt, er lijkt inderdaad iets mis met de DVD image op de site van Red Hat (hier , right?). Maar alsnog, mag in het andere topic :)

En bedenk: als je wilt dat mensen je helpen, is het handig om het hun zo makkelijk mogelijk te maken. Je kunt er niet op rekenen dat iedereen die je topic ziet eerst naar de site van Red hat gaat, dan gaat lopen zoeken wat jij mogelijkerwijs misschien wel probeert te downloaden, om dan te kijken of het ook fout gaat. Dat lijkt inderdaad wel zo te zijn, dus je hebt idd wel een punt.

Dit topic is gesloten.